//
کدخبر: ۲۳۷۹۱۶ //

نقشه گل محمدی برای خط میانی پرسپولیس

با وجود اینکه بیش از یک ماه از آماده شدن کمال کامیابی نیا و حضورش در تمرینات گروهی می‌گذشت اما کالدرون در بازی‌های آخر نیم فصل خیلی کم از این بازیکن استفاده کرد.

نقشه گل محمدی برای خط میانی پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

با این حال در بازی دوستانه روز دوشنبه مقابل بادران و در روزی که یحیی گل محمدی اولین بارارنج تیم جدیدش را چید از کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی استفاده کرد تا این سوال به وجود بیاید که آیا او قصد دارد نیم فصل دوم را با کمال شروع کند؟
به نظر می‌رسد در بازی دوستانه  روز دوشنبه کمال کنار ربیع خواه در مرکز زمین بازی کرده و نوراللهی در کناره‌های خط میانی حضور داشته باشد اما جالب اینجاست که کامیابی‌نیا تا پایان مسابقه در میدان بوده است؛ اتفاقی که در بین بازیکنان پرسپولیس فقط برای او و مهدی شیری رخ داد.
هر چند ربیع خواه بعد از اضافه شدن به ترکیب اصلی پرسپولیس در این فصل عملکرد بدی نداشته و حضورش مفید بوده اما بسیاری از کارشناسان معتقدند با حضور کمال شرایط خط میانی بهتر خواهد شد. با این وجود باید دید یحیی از فرصت کوتاهی که تا شروع بازیها دارد می تواند طوری استفاده کند که کامیابی نیا را به مرز آمادگی ایده‌آل برساند و در بازی‌های دشوار پیش رو از او استفاده کند یا خیر.
کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند اگر کامیابی نیا در فرم مسابقه باشد حضور او در زمین الزامی است چرا که باعث می‌شود تیم پرسپولیس در فاز دفاع شرایط بهتری پیدا کند. با این حال مشخص نیست که یحیی با وجود علاقه به 2-4-4 چطور می خواهد از این بازیکن استفاده کند  و برای حضور توأمان نوراللهی و کمال چه نقشه‌ای کشیده است.
اگر او قصد استفاده از سیستم خطی را داشته باشد استفاده از نوراللهی و کمال کنار هم منجر به بیرون ماندن بشار رسن می شود چرا که بعید است در جناحین خط میانی موقعیت ترابی و امیری در خطر باشد.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان