//
کدخبر: ۲۳۷۷۱۸ //

بیانیه ۸ بندی باشگاه پارس جنوبی در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر

باشگاه پارس جنوبی جم در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه 8 بندی باشگاه پارس جنوبی در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از سایت باشگاه پارس جنوبی، بیانیه این باشگاه به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال

به اطلاع هوادارن فهیم و پرشور پارس جنوبی جم می رساند که کادر مدیریتی این باشگاه در طی این فصل تمام تلاش خود را بکار گرفته است که علیرغم محدودیتهای متعدد و مشکلات انبوه که همگان بر آن واقف هستند نگذارند خللی در روند امور جاری باشگاه و حضور تیم فوتبال در مسابقات و کسب رضایت هواداران بوجود بیاید.

١- در ابتدای فصل زودتر از تمامی تیم های لیگ برتری تکلیف کادر فنی و بازیکنان خود را مشخص کرد و خوشبختانه از اولین تیم های لیگ برتری بود که در راستای خواسته کادر فنی اردوهای خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.

٢- در شروع فصل این تیم تمامی بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب کرد و علیرغم اینکه تعداد زیادی از بازیکنان بنا به دلایلی تمایلی به حضور در تیم نداشتند ، این باشگاه بود که نگذاشت علیرغم کاهش شدید بودجه ای تیم از کمبود بازیکن در پستهای مختلف رنج ببرد.

٣- پرداختی به بازیکنان و کادر فنی در نیم فصل اول به بهترین شکل ممکن رقم خورد و باشگاه پارس جنوبی از  اولین تیم های لیگ برتر فوتبال کشور بود که در سخت ترین شرایط مالی رقم پرداختی خود را به ٥٠ درصد رسانیده بود و توانسته بود برخی از مطالبات فصل های قبل بازیکنان فعال در تیم را پرداخت نماید.

٤- با اعلام جدایی سرمربی تیم ( که باشگاه از زحمات آقای کمالوند در مدت زمان حضور در تیم قدردانی به عمل می آورد) و شروع تعطیلات نیم فصل ، کادر مدیریتی تیم با در نظر گرفتن تمامی جوانب موجود سرمربی جدید تیم را برای حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات انتخاب و تمام توان خود را برای تامین خواسته های سرمربی تیم بکار گرفت.

٥- شکایتهای متعدد بازیکنان فصول قبل تیم در فدراسیون فوتبال باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم شده بود که این کار باشگاه را برای تکمیل بازیکنان خود در نیم فصل دوم با مشکل مواجه می ساخت که این مورد نیز خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته و برگزاری دهها نشست متعدد با شاکیان و مسولین فدراسیون فوتبال به سرانجام رسید و با حل مشکل بسته بودن پنجره، باشگاه گامی دیگر جهت حضور قدرتمند تیم در نیم فصل دوم برداشته شد.

٦- جذب بازیکنان جدید از تیم های استقلال، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و ... از دیگر اقدامات باشگاه در جهت رفع دغدغه های کادر فنی و تکمیل لیست بازیکنان بود که این نیز به سرانجام رسید.

٧- باشگاه برخود واجب می داند ضمن قدردانی از صبوری هوادارن ، از تلاشها و همراهی های مدیرعامل پرتلاش سازمان منطقه ویژه پارس(سیدپیروز موسوی)، استاندار و اعضاء محترم شورای تامین استان، امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان جم ، نماینده محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی ، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهرو شهرستان جم، کانون هوادارن محترم باشگاه و اهالی شریف جم و استان بوشهر و همه دلسوزان همیشه همراه در همراهی با دستاوردهای باشگاه تقدیر به عمل می آورد.

٨- عزم باشگاه ( مدیرعامل و کادر مدیریتی و سرپرستی و کادر فنی و بازیکنان ) برای افتخار افرینی در نیم فصل دوم جزم است و با یاری شما هوادارن قطعا روزهای درخشان در انتظار تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.

با احترام

روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان