//
کدخبر: ۲۳۶۸۵۳ //
در آستانه توافق با ستاره های آشنای خارجی

استوکس و اوساگونا؛ اولویت های اول و دوم خط حمله پرسپولیس

پرسپولیس که هنوز در فصل نقل و انتقالات با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته است اما به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک خارجی است.

 استوکس و اوساگونا؛ اولویت های اول و دوم خط حمله پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و سابق تراکتور گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس برای حضور در خط حمله این تیم است. اما پرسپولیسی ها یک گزینه دیگر هم دارند هرچند این مهاجم در اولویت دوم جذب بازیکن این تیم است.

نام این مهاجم کریستین اوساگونا اهل کشور نیجریه است که در تعطیلات زمستانی فصل گذشته با نظر علیرضا منصوریان به ذوب آهن پیوست. او در نیم فصل دوم فصل گذشته و در ذوب آهن بازی های خوبی انجام داد و با وجود اینکه در لیگ برتر تنها یک گل زد اما نقش مهمی در بازی های تیمش داشت. او در لیگ قهرمانان آسیا نیز یک گل برابر الوصل امارات به ثمر رساند.

اما گزینه اصلی و اولویت خط حمله پرسپولیسی ها آنتونی استوکس ایرلندی است که سال گذشته یکی از بهترین های لیگ برتر ایران بود. استوکس که در این فصل در عضویت تیم آدانا اسپور از تیم های دسته دوم لیگ ترکیه بود و در شش بازی 1 گل به ثمر رسانده است در لیگ هجدهم با وجود اینکه شش بازی را از دست داد اما یازده گل برای تراکتور زد. او در نیم فصل اول به خصوص بازی های درخشانی انجام داد و در دوازده بازی 8 گل به ثمر رساند.

استوکس در حالی مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته و گزینه اصلی آن ها برای جذب مهاجم خارجی است که تراکتوری ها معتقدند این بازیکن نمی تواند با پرسپولیس ببندد. تراکتور به دلیل اینکه استوکس فصل گذشته به تمرینات این تیم بازنگشت از او در فیفا شکایت کرده و آنطور که آن ها می گویند این مهاجم ایرلندی حق بستن قرارداد با هیچ باشگاهی از جمله پرسپولیس را ندارد.

نکته قابل توجه درباره این دوگزینه خط حمله پرسپولیس اینکه برخی اخبار نیز حکایت از این داشته اند که مسئولان این باشگاه با استوکس به توافق رسیده اند و قصد دارند اوساگونا را هم به خدمت بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان