//
کدخبر: ۲۳۶۰۶۴ //
فوت ناگهانی نادر باقری

خبر تاثربرانگیز؛ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درگذشت

نادر باقری دروازه بان پرسپولیس در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد در پی یک بیماری ناگهانی درگذشت.

خبر تاثربرانگیز؛ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درگذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر باقری که در نیم فصل اول مربی دروازه بان های تیم پارس جنوبی جم بود، در شرایطی که دهه ششم زندگی اش به سر می برد، بر اثر عفونت داخلی درگذشت.

نادر متولد 1347 و اهل کرج بود. دوران فوتبالش را در سطح فوتبال ایران از سال 68  در تیم پاس آغاز کرد و همراه با بهزاد غلامپور، دروازه بان این تیم سبزپوش تهرانی شد.

سال 71 بعد از اینکه سعید عزیزیان مصدوم شد و وحید قلیچ از پرسپولیس رفت، نادر باقری دروازه بان اول پرسپولیس شد و تا قبل از آمدن عابدزاده و نیما نکیسا، سه فصل دروازه بان اصلی سرخ پوشان بود. او در ادامه در سال 74 به شموشک نوشهر پیوست.

نادر باقری همراه با پرسپولیس دو بار نایب قهرمان لیگ شد و در سه فصلی که عضو باشگاه پرسپولیس 75 بار برای این تیم به میدان رفت.  

 

 

او یک ماهی درگیر این بیماری بود و از کرج به بیمارستانی در تهران منتقل شده بود. حسین عبدی و بهزاد داداش زاده دو همبازی سابق وی در حال حاضر در بیمارستانی که باقری بستری شده بود، به سر می برند. آخرین حضور او در پرسپولیس مربوط به دوران مربیگری حمید درخشان است که سوشا مکانی و نیلسون دو دروازه بان آن زمان پرسپولیس زیر نظر باقری مشغول به کار بودند.

بازیکن سابق پرسپولیس که در بیمارستان فرمانیه حضور داشت، درباره جزییات درگذشت نادر باقری توضیح داد.

خبر درگذشت نادر باقری، دروازه بان سابق پرسپولیس که لحظاتی پیش اعلام شد، شوک بزرگی به جامعه فوتبال ایران وارد کرد. باقری که در گذشته به عنوان دروازه بان و مربی گلر‌های پرسپولیس فعالیت می‌کرد، در این فصل نیز در کادرفنی پارس جنوبی حضور داشت.

بهزاد داداش زاده، بازیکن سابق پرسپولیس که در بیمارستان فرمانیه حضور داشت درباره این اتفاق گفت: او بعد از بازی پارس جنوبی و پرسپولیس احساس درد کرد که بعد از اعزام به بیمارستان در نهایت در کرج بستری شد. او حدود دو هفته در کرج بستری بود و بعد از آن نیز به دلیل شرایط خاصی که داشت به بیمارستان فرمانیه تهران منتقل شد. بیماری او عفونت روده و پانکراس بود و عجیب اینکه امروز نیز حالش خوب بود و حتی زمانی که علی آقا (پروین) امروز در بیمارستان حاضر شد، با یکدیگر شوخی هم کردند اما لحظاتی پیش...

نادر باقری، در سال 71 به عنوان دروازه بان اول در پرسپولیس کارش را دنبال می‌کرد و بعد از سه فصل حضور در این تیم راهی شموشک نوشهر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان