//
کدخبر: ۲۳۵۳۶۹ //

نیمکت ذوب آهن به دایی رسید

علی دایی بعد از هشت ماه دوری این بار بر خلاف آنچه تصور می شد که خارج از تهران مربیگری نخواهد کرد هدایت تیم ذوب آهن را به عهده گرفت.

نیمکت ذوب آهن به دایی رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

ذوب آهن بعد از استعفای علیرضا منصوریان ، تاامروز که حدود بیست روز می گذرد هیچ مربی را انتخاب نکرد و حالا به نظر می رسد این میزان صبوری به خاطر حضور و مذاکره با علی دایی بوده است. سرمربی فصل گذشته سایپا که در بازی برگشت تیمش برابر ذوب آهن در فولاد شهر بعدا ز  مصاحبه ای انتقاد آمیز از این تیم کنار گذاشته شد حالا در شرایط متفاوتی به فولاد شهر بازمی گردد.

 دایی نیز با وجود اینکه گفته می شد پیشنهاداتی از جمله تراکتور و پرسپولیس را هم دارد هدایت تیمی را قبول نکرد. او البته از طرفی می گفت که قصد دارد مدتی را استراحت کرده و در کنار خانواده اش باشد و از طرف دیگر این را همه می دانستند که قصد ندارد در خارج از تهران مربیگری کند.

اما دوری هشت ماهه او از فوتبال ، نتوانست برایش عادت شود و  سرانجام با قبول سرمربیگری ذوب آهن به فوتبال بازگشت. با اینکه لیگ برتر با رفتن منصوریان یکی از جذاب هایش را از دست داده بود اما حالا با آمدن دایی بار دیگر فضای فوتبال باشگاهی ایران هیجانی تر خواهد شد.

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران اما در ذوب آهن با یک شرایط متفاوت روبرو است. تیمی به ظاهر پرستاره که نتوانسته نتایج خوبی به دست بیاورد. از طرفی او در اصفهان یک رقیب اصلی و جدی دارد که در صدر است و با توجه به تغییر و تحولات پرسپولیس و استقلال شانس اول قهرمانی به حساب می آید. دایی برای برنده شدن پا به اصفهان می گذارد و برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد.

ذوب آهن هفتمین تیمی است که آقای گل حال حاضر فوتبال ملی جهان در سیزده سال عمر سرمربیگری اش تجربه می کند. او در دوران مربیگری اش یک قهرمانی در لیگ برتر ، یک نایب قهرمانی و 3 قهرمانی جام حذفی را دارد.

نکته جالب توجه اینکه این دومین بار است علی دایی جانشین علیرضا منصوریان می شود. او در لیگ شانزدهم هدایت تیم نفت را به عهده گرفت که قبل از آن سرمربی اش منصوریان بود.

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که با حضور دایی شایعه ممنوع الکاری او در فوتبال ایران نیز از بین رفت ضمن اینکه بحث حضور او به عنوان گزینه های  سرمربیگری تیم ملی و پرسپولیس کاملا پایان یافت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان