//
کدخبر: ۲۲۹۴۱۱ //

باید به ویلموتس زمان می‌دادند/ برانکو مربی خوبی است و هواداران او را دوست دارند

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد عملکرد شاگردان گابریل کالدرون مقابل ذوب‌آهن، متفاوت با عملکرد آنها در سایر دیدارهای این فصل بوده است.

باید به ویلموتس زمان می‌دادند/ برانکو مربی خوبی است و هواداران او را دوست دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا زادمهر درباره پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و به نتیجه مطلوبی دست یافت. ذوب‌آهن هم فوتبال خوبی بازی کرد و اصلاً به ضدفوتبال روی نیاورد. منصوریان هم به دنبال برد پرگل پرسپولیس به پرسپولیسی‌ها تبریک گفت که این اخلاق خوب او از نکات جالب توجه بازی بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی، متفاوت با دیدارهای گذشته بود و با وجود بشار رسن، نشاط بیشتری داشت. به خصوص در 30 دقیقه اول مسابقه. علی علیپور که امید اول گلزنی پرسپولیس است، بازگشت خیلی خوبی داشت و تمام بازیکنان به صورت انفرادی عملکرد قابل قبولی ارائه کردند. البته تیم اشتباهاتی داشت که کالدرون بهتر از هر کسی می‌تواند آنها را برطرف کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از هافبک عراقی سرخپوشان تصریح کرد: رسن سال گذشته یکی از بهترین هافبک‌های آسیا بود و خدا را شکر به ترکیب بازگشت. بازگشت کامیابی‌نیا به میادین نیز خبر بسیار خوبی برای تیم محسوب می‌شود. تیم اکنون در تمام پُست‌ها حتی بازیکنان ذخیره خیلی خوبی دارد. استقلال هم این هفته پیروزی ارزشمندی به دست آورد و بازی‌ها رفته‌رفته قشنگ‌تر می‌شود. ما یک روز فوتبالی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

زادمهر در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان کالدرون با ادامه روند فعلی می‌توانند قهرمانی لیگ برتر را تکرار کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌توان درباره قهرمانی اظهارنظر کرد، چون جایگاه تیم‌ها در جدول با یک بازی تغییر می‌کند. کار پرسپولیس سخت است، اما امیدوارم امسال حداقل دو جام به دست بیاوریم.

وی با تمجید از عملکرد سرخپوشان برابر شاگردان منصوریان بیان کرد: این پیروزی خیلی باارزش بود و پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت. کالدرون کم‌کم مهره‌های خود را می‌شناسد و دودستی به بازیکنانی چون بشار رسن، ترابی و امیری می‌چسبد. این بازیکنان برابر ذوب‌آهن عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند و بسیار بانشاط بودند. گل‌های دوم و سوم کاملاً شبیه به هم و روی حرکات تمرین‌شده به ثمر رسیدند. این پاس‌های در عمق چند بار تکرار شد و دو گل ما همین‌گونه به ثمر رسید.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره فسخ قریب‌الوقوع قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم باید به ویلموتس زمان می‌دادند. اگر بخواهیم به او بابت فسخ قرارداد پولی بدهیم، نباید این قرارداد فسخ شود، اما اگر غرامتی پرداخت نکنیم، این کار (فسخ قرارداد ویلموتس) خوب است!

زادمهر درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران اظهار داشت: برانکو مربی بسیار خوبی است، اما اگر نتیجه نگیرد، شرایط برای او سخت می‌شود. او دانش و شناخت لازم را دارد و از همه مهم‌تر، روانشناس بسیار خوبی است. هواداران برانکو را دوست دارند و حضور او روی نیمکت تیم ملی می‌تواند مبارک باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان