//
کدخبر: ۲۲۹۱۰۲ //

مطهری: برای نتیجه گرفتن در بازی مقابل پرسپولیس باید باهوش باشیم

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم باید به‌خاطر آبروی خودشان و باشگاه، نتایج ضعیفی را که تا اینجای فصل گرفته‌اند، جبران کنند.

مطهری: برای نتیجه گرفتن در بازی مقابل پرسپولیس باید باهوش باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما خوب است. خوشبختانه تا حدودی از بحران خارج شدیم و در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان هم برای تقابل با پرسپولیس و پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی دارند. امیدوارم در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: این درست است که پرسپولیس شرایط فصل گذشته را ندارد، ولی پرسپولیس و استقلال همیشه با نام و تاریخ بزرگ‌شان وارد زمین می‌شوند و ما قطعاً بازی آسانی را در پیش نخواهیم داشت. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و برای نتیجه گرفتن در بازی مقابل این تیم باید باهوش باشیم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن با این همه بازیکن خوبی که در اختیار دارد نتایج ضعیفی نگرفته است؟»، تصریح کرد: ما از لحاظ بازیکن جزو سه چهار تیم اول ایران هستیم و این نتایج برای ما قابل قبول نیست. به خاطر آبروی خودمان و آبروی باشگاه باید این نتایج را جبران کنیم و جایگاه خوبی را در جدول به دست بیاوریم.

وی راجع به آمار گلزنی‌اش برابر پرسپولیس خاطر نشان کرد: در این سال‌ها مقابل پرسپولیس کم بازی کردم و فقط یک بار به این تیم گل زده‌ام. هر مهاجمی دوست دارد در هر بازی برای تیمش گل بزند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تمام بازیکنان ذوب‌آهن انگیزه زیادی برای درخشش در این بازی و شکست دادن پرسپولیس دارند و امیدوارم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان