//
کدخبر: ۲۱۶۵۷۳ //

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به عملکرد کالدرون

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص عملکرد کالدرون گفت: قطعاً اگر شناخت او از فوتبال ما کامل باشد، پرسپولیس هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به عملکرد کالدرون
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس بعد از برد مهمی که در شهرآورد پایتخت به دست آورد، می‌توانست با شکست سپاهان گام بلندی برای اثبات خود بردارد. اگر پرسپولیسی‌ها سپاهان را از پیش‌رو برمی‌داشتند می‌توانستند به عنوان شانس اول قهرمانی نام‌شان را سر زبان‌ها بیاندازند. منتها قلعه‌نویی و تیمش در تهران موفق شدند در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با دو گل شکست بدهند و به اصفهان برگردند. این شکست باعث شد تا هواداران پرسپولیس کمی نگران شوند، چون به هر حال سپاهان با این برد نشان داد می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد. محمد‌حسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس بعد از شکست در این بازی می‌گوید:

    «ما روی نیمکت خود تغییراتی داشتیم. طبیعی است که آقای کالدرون نیاز به زمان داشته باشد. او دارد شناخت کافی را از بازیکنان به دست می‌آورد. قطعاً اگر شناخت او کامل باشد، پرسپولیس هم عملکرد بهتری خواهد داشت.»

محمد‌حسن انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال که چه زمانی شناخت کالدرون کامل خواهد شد، توضیح می‌دهد:

    «کالدرون تا نیم‌فصل به زمان نیاز دارد و ما هم شک نداریم در نیم‌فصل دوم به مراتب پرسپولیس بهتری خواهیم دید. اگر برانکو نتیجه می‌گرفت دقیقاً به خاطر همین بود که شناخت زیادی از بازیکنان ما داشت. او به هر حال سال‌ها در ایران کار کرده بود.»

قضاوت کاظمی داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا هواداران قرمز در فضای مجازی هجمه‌ای علیه او راه بیاندازند. آن‌ها اعتقاد داشتند داور یک‌طرفه سوت می‌زد. وقتی از انصاری‌فرد در این باره سؤال می‌کنیم می‌گوید:

    «البته به نظر ما قضاوت داور در نیمه دوم بهتر از نیمه اول شد. با این حال از داور گلایه داریم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان