//
کدخبر: ۲۲۳۴۸۹ //

سرمربی شاهین بوشهر: بضاعت ما واقعا همین است/می‌دانستیم بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: می‌دانستیم برابر ذوب‌آهن بازی سختی داریم و اگر مثل دیدار با پرسپولیس بازی می‌کردیم، شکست بدتری می‌خوردیم.

سرمربی شاهین بوشهر: بضاعت ما واقعا همین است/می‌دانستیم بازی سختی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد کریمیان بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به منصوریان و تیمش تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و تلاش کردیم اول گل نخوریم و بعد روی ضدحملات گل بزنیم. در کل بد نبودیم.

وی افزود: در نیمه اول روی اشتباه دفاع‌مان به حریف پنالتی دادیم و در ادامه برای زدن گل تساوی تلاش کردیم که منجر به دریافت گل دوم شد. بازیکنان ما باید بدانند برای بهبود این وضعیت باید توان بیشتری در زمین مسابقه بگذارند در غیر این صورت شرایط عوض نخواهد شد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: بضاعت ما واقعا همین است و با تعدادی بازیکن جوان زور این را نداشتیم که بعد از دریافت گل نتیجه را جبران کنیم. در بازی با پرسپولیس سعی کردیم تیم را بعد از دریافت گل تهاجمی‌تر کنیم که منجر به آن شکست سنگین شد و چه بسا اگر امروز هم این کار را انجام می‌دادیم شکستی به مراتب بدتر نصیب‌مان می‌شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: مجبوریم باز  هم همان کلمه تکراری شرمنده‌ایم را به هواداران بگوییم. امیدوارم در ادامه راه با تصمیمات مسئولان شرایط به سود تیم عوض شود و باشگاه به سرانجام برسد.

وی در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند مشکل تیمش با تغییر سرمربی حل نخواهد شد چرا که بازیکنان شاهین کیفیت بازی در لیگ برتر را ندارند: یادآور شد: در این مورد من نباید  نظر دهم. بهتر است که عزیزان کارشناس این مسئله را مورد نقد و بررسی قرار دهند. من جوابی ندهم بهتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان