//
کدخبر: ۲۲۳۳۵۱ //

واکنش کاپیتان پرسپولیس به از دست دادن پنالتی توسط علیپور

عالیشاه درباره پنالتی از دست رفته توسط علی علیپور و ناراحتی هواداران گفت: علیپور زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است. فوتبال بالا و پایین دارد. امیدوارم علیپور برخی مسائلش را برطرف کند و ما هم به او کمک می‌کنیم.

 واکنش کاپیتان پرسپولیس به از دست دادن پنالتی توسط علیپور
به گزارش فرتاک نیوز،

امید عالیشاه پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و کسب سه امتیاز در یک مسابقه قطعی نیست. ماشین‌سازی امروز بازی بسته‌ای ارائه کرد. ما هم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و همه بازیکنان تلاش خود را کردند. هواداران از ما انتظاراتی دارند و این موضوع را می‌دانیم و باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا پیروز شویم.

وی درباره پنالتی از دست رفته توسط علی علیپور و ناراحتی هواداران گفت: علیپور زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است. فوتبال بالا و پایین دارد. امیدوارم علیپور برخی مسائلش را برطرف کند و ما هم به او کمک می‌کنیم. هواداران هم او را دوست دارند و باید به او کمک کنند.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: هواداران ما پس از نایب قهرمان لیگ برتر در چهار سال قبل بازیکنان را تشویق کردند و امیدوارم حمایت آنها ادامه داشته باشد. شرایط تیم بهتر می‌شود و این کار قطعاً با حمایت هواداران رخ خواهد داد. اگر آنها حمایت کنند، نه انگیزه وجود دارد و نه آن شرایطی می‌شود که می خواهیم.

عالیشاه درخصوص شرایط مالی پرسپولیس گفت: در این باره از انصاری‌فرد سوال کنید.

وی درباره وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی عنوان کرد: من چندین بار به حامد لک دروازه‌بان حریف گفتم که از زمین بلند شود. فوتبال است و اگر موقعیت‌های‌مان گل شود، حرف و حدیث پیش نمی‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان