//
کدخبر: ۲۳۵۳۶۰ //
ناتوان در پرداخت مطالبات کادر فعلی؛

آسیب جدی به آینده باشگاه پرسپولیس/ تنها ۴۸ ساعت برای خروج از بحران

آیا می‌توان ادعای باشگاهی که مطالبات کادرفنی سابق و فعلی خود را پرداخت نکرده، یک سنت به بازیکنان خارجی‌اش نداده و توان اخذ رضایت نامه بازیکنان داخلی را ندارد، در خصوص خرید بازیکن خارجی جدید باور کرد؟

 آسیب جدی به آینده باشگاه پرسپولیس/ تنها 48 ساعت برای خروج از بحران
به گزارش فرتاک نیوز،

 گزینه‌های خرید پرسپولیس یکی پس از دیگری راهی تیم های خارجی دیگر می‌شوند. پیش فرض این خبر که در کانال های تلگرامی نزدیک به مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس می‌چرخد، این است که مدیران این باشگاه به دنبال خرید دو بازیکن خارجی هستند و علاوه بر ارسال پیشنهاد، با آن ها به توافق نیز رسیده اند. اما آیا این پیش فرض از نظر منطقی و عقلانی درست است؟

واقعیت ماجرا که بسیاری از هواداران پرسپولیس فراموش کرده اند، این است که ایرج عرب، حقوق برانکو را پرداخت نکرد و او به همین دلیل از ایران رفت. سپس انصاری فرد با وعده توافق با برانکو به ایران آمد اما علاوه بر عجز در تحقق این وعده، حقوق کالدرون را هم سر موقع نداد تا یک خارجی دیگر هم در آستانه جدایی از باشگاه پرسپولیس باشد. به این دو موضوع، عدم پرداخت حقوق بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ را نیز باید اضافه کرد تا به ساده ترین شکل ممکن در یافت که مذاکره و توافق با یک خارجی جدید، بیشتر به یک شوخی شباهت دارد تا خبری واقعی!

پرسپولیسی ها که حالا با تهدید از سوی گابریل کالدرون مواجه شده اند، به خوبی می‌دانند که اولویت این باشگاه باید پرداخت حقوق سرمربی آرژانتینی باشد. چرا که در غیر این صورت، او نیز ایران را ترک خواهد کرد و طبیعتا هیچ مربی خارجی ای با باشگاهی که مطالبات دو مربی قبلی اش را نداده، قرارداد امضا نخواهد کرد. مگر این که برنامه سرخ ها، حضور یک مربی روی نیمکتشان باشد که البته مورد رضایت هواداران نخواهد بود.

البته شاید این خوراک خبری که باشگاه با پاتوسی، استوکس، جوناتاس و... به توافق رسید اما کالدرون آن ها را نخواست، مقدمه یک تصمیم جدید باشد. ولی حتی سرچ اسم این فوتبالیست ها در سایت ترانسفر مارکت و تبدیل ارزش یوروییِ‌شان به ریال، همه چیز را روشن کند. به طور مثال جوناتاس 3 میلیون یورو (45 میلیارد تومان) می‌ارزد و آیا متمول ترین باشگاه ایرانی یا مجموع خزانه های پنج باشگاه بزرگ ایرانی، توان پرداخت چنین حقوقی را دارند؟

حال این که فراگیرشدن چنین اخباری سازمان یافته باشد یا نه، سوالی است که پاسخ دقیق به آن ساده نیست. اما حتی اگر از سهل انگاری ادمین های تلگرامی هم باشد، می‌تواند آسیبی جدی به آینده باشگاه پرسپولیس بزند. آن ها تنها 48 ساعت برای پرداخت قسط دوم کالدرون فرصت دارند و علاوه بر آن، باید دیگر خواسته های سرمربی آرژانتینی را نیز برآورده کنند؛ این تنها خبر واقعی و مهمی است که هواداران پرسپولیس باید در نظر داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان