//
کدخبر: ۲۳۴۴۲۰ //

خبری مهم درباره پیشنهاد پرسپولیس به عیسی آل کثیر

در حالی که گفته می شود برخی از بازیکنان تیم صنعت نفت با پیشنهاد تیم های مختلف لیگ برتری روبرو شده اند اما فقط یک درخواست رسمی به این باشگاه رسیده است.

خبری مهم درباره پیشنهاد پرسپولیس به عیسی آل کثیر
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل کثیر آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر، به نظر بیشترین پیشنهادات را در میان بازیکنان نفت آبادان دارد اما او تنها بازیکنی نیست که مورد توجه قرار گرفته است. تعدادی از بازیکنان صنعت نفت با پیشنهادات لیگ برتری مواجه هستند اما این پیشنهادات هیچ کدام رسمی نیست و باشگاه نیز قصد ندارد بازیکنانش را از دست بدهد.

آبادانی ها می دانند که برای خرید بازیکن در نیم فصل کار سختی دارند و به همین دلیل تمام تلاششان را کرده اند که موجودی شان را تا پایان فصل حفظ کنند. پرسپولیس اما تنها تیمی است که با پیشنهاد رسمی برای عیسی آل کثیر گلزن این تیم پا پیش گذاشته است هر چند نفت مخالف این انتقال است. دراگان اسکوچیچ به باشگاه اعلام کرده که به این بازیکنان نیاز دارد.

نکته قابل توجه اینجا است که اصولا در مارکت فوتبال جهان ، هر بازیکن یا مربی قیمتی دارد و اگر آن مبلغ پرداخته شود انتقال انجام می شود. در ایران اما اینگونه نیست و بعید است که باشگاهی بخواهد برای جذب بازیکنان صنعت نفت دل این باشگاه را از نظر مالی به دست بیاورد.

با این وجود اما صنعت نفت که ۳۰درصد مبلغ قراردادهای بازیکنانش را داده به نظر کار سختی برای حفظ ستاره هایش خواهد داشت. از شهرهای مختلف خبر می رسد که تیم های سرشناس به دنبال بازیکنان خوب نفت هستند اما این تنها مشکل آبادانی ها نیست.

نتایج خوب و فوتبال زیبایی که صنعت نفت بازی می کند از یک طرف و رفتن مربیان خارجی سه تیم پرطرفدار سرمربی این تیم را نیز تبدیل به یکی از اهداف مهم نقل و انتقالات زمستان کرده است.

هرچند دراگان اسکو چیچ در آخرین گفت و گویش اعلام کرد که تنها به فکر صنعت نفت است و با این تیم ادامه می دهد اما برخی مواقع مقاومت ناممکن می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان