//
کدخبر: ۲۳۲۵۹۸ //

واکنش یک ستاره به مذاکره با پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: الان تمرکزم روی بازی با سپاهان است و بعد از این بازی مجبور هستم پیشنهاداتم را بررسی کنم.

 واکنش یک ستاره به مذاکره با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل کثیر در این فصل هشت گل زده و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان آقای گلی است. او البته امسال به واسطه مشکلات عدیده مالی مثل دیگر بازیکنان نفت و کادرفنی در نیم فصل اول به چالش خورد. آل کثیر در این ارتباط گفت: «گذشته دیگر گذشت و نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. تیم وضعیتش در جدول خوب است. شاید از لحاظ جدولی خوب باشد، اما در چیز‌های دیگر شرایط اوکی نیست. آدم نمی‌تواند راجع به همه چیز حرف بزند. همه پتانسیل تیم ما را دیدند که چه بازیکنان و مربی دارند.»

او در ادامه گفت: «اگر بازی عقب مانده مان را ببریم می‌توانیم تا رتبه سوم بالا بیاییم. اینکه تیم خوب است به خاطر بازیکنان و کادرفنی است. دلیل آن هم این است که امیدمان به نیم فصل است و اگر خوب نباشم تیم ته جدولی هم من را نمی‌خواهد و به همین دلیل ناچاریم عیار خودمان را نشان بدهیم. اگر پول را سرموعد می‌دادند و وعده‌ها انجام می‌شد وضعیت خیلی بهتر از الان بود.»

مهاجم هشت گله نفت آبادان اضافه کرد: «در این فصل روی همه چیز تمرکز داشتیم جز فوتبال. متاسفانه وعده و وعید‌ها عملی نمی‌شد و ما هم از سر اجبار تمرین نمی‌کردیم. ما دوست داریم تمرین کنیم و نتیجه بگیریم. من دوست دارم گل بزنم و همه بازیکنان اینگونه هستند و شخصا گفتم تا نیم فصل صبر می‌کنم. آستانه صبرمان تمام شده است. البته این اتفاق از چهار پنج بازی قبل اینگونه شده، اما نتایج خوبی هم گرفتیم. شرایط وحشتناک سخت بود. به زبان راحت است بگوییم گذشت، اما عمر فوتبالی و زندگی ما است که دارد اینگونه می‌گذرد.»

آل کثیر در ارتباط با جدایی اش از نفت آبادان گفت: «تصمیمم را بعد از بازی با سپاهان می‌گیرم. الان تمرکزم روی بازی با سپاهان است و بعد از این بازی مجبور هستم پیشنهاداتم را بررسی کنم.» او با رد گفت و گوی مستقیم با باشگاه پرسپولیس گفت: «من هم این موضوع را از طریق اخبار شنیدم و صحبتی با من نشده است.»

او درباره تنوع گلزنی اش در این فصل و مقایسه آن با آمار فصل‌های گذشته هم گفت: «خداراشکر همه تیم امسال سرحال بودند و من هم توانستم با سر و پا گل بزنم و به قولی متنوع گل زدم. از طرفی در سال‌های قبل خیلی کم بازی می‌کردم، اما در این فصل هم سه چهارتا بازی را از دست دادم. بازیکن هرچه بازی کند آماده‌تر می‌شود و اعتماد به نفسش بالاتر می‌رود که امسال خداراشکر به هدفم نزدیکتر هستم. در ادامه تمام تلاشم را می‌کنم گل بزنم تا تیم موفق شود و خودم هم بتوانم به هدف شخصی ام برسم.»

مهاجم نفت آبادان درباره پیشنهاداتی که از خارج از کشور دارد گفت: «از تایلند پیشنهاد دارم. پیشنهادم شرایط مالی اش خوب است، اما از نظر فوتبالی نمی‌دانم چگونه است.» او که به نظر جدایی اش در نیم فصل قطعی به نظر می‌رسد گفت: «خیلی دلم گرفته است. خیلی سخت گذشت، ولی با این وجود تا نیم فصل ماندیم و با تمام وجود تلاش کردیم. انشالله در این بازی هم با تلاش زیاد بتوانیم ببریم و بعدش هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان