//
کدخبر: ۲۳۴۲۶۶ //

پاسخ منفی به نامه های پرسپولیس

علیرغم تلاش باشگاه برای جذب سه بازیکن داخلی، باشگاه‌های این بازیکنان رضایت خود برای صدور رضایتنامه را اعلام نکرده‌اند.

پاسخ منفی به نامه های پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم فصل دوم و بنا به درخواست گابریل کالدرون تلاش خود را برای جذب بازیکنان مدنظر را آغاز کرده و این در حالیست که طی روزهای اخیر تلاش آنها با بن بست همراه بوده است.

در شرایطی که گابریل کالدرون علیرغم تمام فشارهای موجود در نهایت توانست تیمش را با اختلاف سه امتیازی به صدر جدول در نیم فصل برساند، در نهایت برای عبور از چالش‌ها اعلام کرد که تیمش برای نقل و انتقالات زمستانی نیازی به بازیکن خارجی ندارد و نیاز تیم با پرداخت مطالبات به بازیکنان و همچنین جذب چند بازیکن داخلی برطرف شود.

در این بین بعد از خروج گابریل کالدرون از تهران، باشگاه تلاش خود را برای جذب سه بازیکن استارت زده که البته در این راه با در بسته مذاکرات مواجه شده و باشگاه‌ها راضی به جدایی ستاره‌های خود در این مقطع نیستند.

راهکار پرسپولیس چیست؟ معاوضه یا بازیکن خارجی

در این شرایط که باشگاه پرسپولیس با دست رد دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکن مواجه شده است هنوز هیچ تصمیم روشنی برای تقویت در نقل و انتقالات صورت نگرفته است. آنها همچنان امیدوارند که در نهایت به راهی برای مذاکره با باشگاه و بازیکنان دست پیدا کنند و از سوی دیگر نیز گزینه جذب بازیکن خارجی که پیش از این از سوی کالدرون رد شده بود پیش پای آنها قرار دارد. مدیریت باشگاه تصمیم دارد در صورت منتفی شدن حضور این بازیکنان در پرسپولیس در گفتگویی با کالدرون و اعلام وضعیت این ماجرا، پیشنهاد دوباره جذب بازیکن خارجی را ارائه دهد. در نهایت نیز احتمال اینکه باشگاه در مذاکره با تیم‌ها به دنبال معاوضه بازیکنان برای جذب نفرات مدنظر خود باشد نیز زیاد است. هرچند گفته می‌شود در گفتگوهای ابتدایی پیشنهاداتی برای معاوضه نفرات تاثیرگذار پرسپولیس انجام شده که باشگاه را به عقب نشینی ناچار کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان