//
کدخبر: ۲۳۴۲۵۹ //

دردسری جدید برای باشگاه استقلال

استقلال با چالش و دردسری جدید مواجه شده که می‌تواند شرایط این باشگاه را بیش از گذشته بحرانی کند.

 دردسری جدید برای باشگاه استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که هنوز باشگاه استقلال از بحران سرمربی خود خارج نشده، یک پرونده دیگر از سوی وکیل ایتالیایی این باشگاه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) در حال باز شدن است.

 سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به CAS در خصوص سوپر جام، این باشگاه یک وکیل ایتالیایی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکاله وی که مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.

وکیل سابق باشگاه استقلال در چندین نوبت موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد، اما پاسخی در خصوص دریافت مبلغ مذکور نگرفت.

وی در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ سوم ژانویه (۱۳ دی ماه) حقوق معوقه‌اش پرداخت نشود، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد. این پرونده علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به محکومیت قطعی باشگاه شود، ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه بابت هزینه‌های دادرسی تحمیل خواهد کرد.

وکیل سابق باشگاه استقلال تا یک هفته دیگر مسئول بخش حقوق فدراسیون جهانی فوتبال خواهد شد و حتی این موضوع را به مسئولان ورزش ایران نیز اطلاع داده است. این اتفاق می‌تواند پای فیفا را نه تنها به این پرونده باز کند بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی خواهد کرد.

باید دید علت تعلل و عدم پاسخگویی مدیران استقلال و وزیر ورزش و جوانان به این موضوع چیست، چرا که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را برای آبی‌پوشان به وجود بیاورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان