//
کدخبر: ۲۳۴۱۳۷ //

مانژوکیچ: خودم را آماده شروع تجربه‌ای جدید در دنیای فوتبال با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیا می‌کنم

مهاجم پیشین یوونتوس از پیوستنش به حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: سخت تلاش خواهم کرد تا الدحیل به تمامی اهدافش برسد.

مانژوکیچ: خودم را آماده شروع تجربه‌ای جدید در دنیای فوتبال با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیا می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

ماریو مانژوکیچ که پس از چهار و نیم فصل حضور در یوونتوس، به دلیل جای نداشتن در برنامه‌های مائوریتزیو ساری ترجیح داد از این تیم جدا شود، پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه الدحیل، برای ماجراجویی جدیدش با این تیم قطری وارد دوحه شد.

این مهاجم کروات که سابقه بازی در تیم‌های ولفسبورگ، بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید را هم در کارنامه‌اش دارد، در اولین اظهارنظرش پس از پیوستن به الدحیل گفت: خودم را آماده شروع تجربه‌ای جدید در دنیای فوتبال با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیا می‌کنم. قطعاً در کنار هم‌تیمی‌هایم سخت تلاش خواهم کرد تا به تیم برای رسیدن به تمامی اهدافش کمک کنم.

مانژوکیچ 33 ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: خوشحالم که اولین چالش حرفه‌ای‌ام در آسیا را تجربه می‌کنم، برای همین سعی می‌کنم اثر خودم را بر الدحیل بگذارم.  

این مهاجم کروات که پیش از این مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و میلان هم قرار داشت، این فصل اصلاً فرصت بازی برای یوونتوس پیدا نکرد.

مانژوکیچ که در سال 2015 از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست، در 162 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفت و 44 گل هم به ثمر رساند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان