//
کدخبر: ۲۲۰۳۹۴ //

مدیرعامل پرسپولیس: بزرگی پرسپولیس می طلبد که با باشگاه های بزرگ مثل بایرن مونیخ بازی کنیم

مدیرعامل پرسپولیس در جلسه معارفه مدیرجدید تیم فوتبال گفت: پیروانی یکی از اسطوره ها بوده که در کنار نسلی از اسطوره ها بازی کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس: بزرگی پرسپولیس می طلبد که با باشگاه های بزرگ مثل بایرن مونیخ بازی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم فوتبال، امروز با حضور مدیر عامل باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی و پیش از تمرین انجام شد.

محمد حسن انصاریفرد در جریان این برنامه اظهار داشت: آقای پیروانی نیازی به معرفی ندارد و من به او خوش آمد می گویم. او از اسطوره های باشگاه به حساب می آید. تحصیلکرده و با تجربه است و در کنار نسلی از بزرگان و اسطوره های فوتبال کشور و پرسپولیس ایران چون کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، علی دایی، علی کریمی و ... بازی کرده است. شما هم با تلاش زیاد و روحیه و انگیزه بالا، اراده و تداوم می توانید به موفقیت های بزرگ برسید.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانید از تجربه ها و شایستگی های افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم و دیگر بزرگان استفاده کنید تا به درجه های بالاتر از آن چه بدان دست یافته اید، برسید. پرسپولیس هم هرچند از جهت موفقیت ها و جایگاه اجتماعی‌اش در راس قله فوتبال ایران است اما هنوز به یک دهم آن چه که می تواند باشد و پتانسیلش را دارد، نرسیده است و در قله توانایی های خود نیست. در این سال ها،  مسایل حاشیه ای، بدهی ها و  مباحثی چون تغییرات مدیریتی به قدری زیاد بوده است که باعث شد عظمت و اقتدار پرسپولیس به شکل واقعی نشان داده نشود. البته پرسپولیس برند بزرگی است و اگر کسی مارا در کوچه و خیابان می شناسد و اگر کسی به جایی رسیده به خاطر شکوه، عظمت و هواداران پرسپولیس بوده است.

مدیر عامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: من در دوره قبلی حضورم در باشگاه نیز تلاش کردم پرسپولیس یک مجموعه بین المللی باشد که یکی از اقدام ها بازی با بایرن مونیخ بود. این بار هم در تلاش برای انجام  چنین مسابقه ای هستم. بزرگی پرسپولیس می طلبد که ما چنین کاری را انجام بدهیم.

انصاریفرد در پایان افزود: شما باید تمام تمرکزتان را روی کار اصلی خودتان و مسایل داخل زمین بگذارید. انتظارات هواداران خیلی بیشتر از گذشته است و مطمئن باشید که آن ها تلاش و دلسوزی و تعصب شما برای تیم را می بینند. ما هم تلاش کرده و می‌کنیم که مسایل  و مشکلات اقتصادی و مالی را حل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان