//
کدخبر: ۲۱۷۵۷۵ //

فرکی: از حضور بانوان در ورزشگاه خوشحالم/در دو بازی آخر گل نخورده‌ایم و گل زده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید یادی از پیشکسوت فقید جعفرکاشانی کنیم که روز گذشته دار فانی را وداع گفت. به هواداران فوتبال و تیم پرسپولیس تسلیت می‌گویم.

فرکی: از حضور بانوان در ورزشگاه خوشحالم/در دو بازی آخر گل نخورده‌ایم و گل زده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: باید یادی از پیشکسوت فقید جعفرکاشانی کنیم که روز گذشته دار فانی را وداع گفت. به هواداران فوتبال و تیم پرسپولیس تسلیت می‌گویم در تیم‌های شاهین و پیکان و پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته و زحمت زیادی کشیده است او از بزرگان نمونه فوتبال ایران بود و از خبر درگذشتش ناراحت شدم.

وی افزود: به مناسبت هفته نیروی انتظامی به این عزیزان تبریک می‌گویم. و پیشکسوتان تیم پاس که سال‌ها در این لباس حضور داشتند.در هفته ششم لیگ باید مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کنیم. امیدوارم تیم ملی ما هم مقابل حریفانش در مقدماتی جام جهانی موفق باشند.

فرکی در ادامه تاکید کرد:‌یک تبریک هم به خاطر تصمیم جدیدی که اتخاذ شده می‌گویم و خیلی خوشحالم که در بازی ایران و کامبوج بانوان و خواهران ما در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. به همه این عزیزان خیر مقدم می‌گویم و از سوی دیگر این انتظار را داریم که افرادی که در استادیوم حضور پیدا می‌کنند فرهنگ خوبی را به نمایش بگذارند و حماسه‌ای خلق کنند که بتوانیم در دیدارهای آینده ملی و باشگاهی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باشیم.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:همین حالا از جلسه آنالیز تیم نفت مسجدسلیمان به کنفرانس خبری آمدم و تیمی که با 5 مدعی بالای لیگ مساوی کرده حتما تیم قابل احترامی است.می‌دانم که این باشگاه مشکلاتی دارد ولی ما هر زمان که به شهر اولین‌ها می‌رویم به یاد داریم که فوتبال در آنجا آغاز شده است. از سوی دیگر می‌خواهم از وزارت نفت درخواست کنم توجه ویژه‌ای به این باشگا‌ه‌ها داشته باشد و راهی که دیگران رفتند را دنبال نکند. هر چند ممکن است مشکلاتی برای وزارت نفت وجود داشته باشد اما حضور تیم‌ها در لیگ برتر برای شرکت نفت اصلا هزینه‌ای در بر نخواهد داشت و من امیدوارم که وزیر نفت در تصمیماتی که برای چند باشگاه تحت پوشش این وزارتخانه گرفته تجدید نظر کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد:‌امیدوارم تیم نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی به شرایط نفت تهران دچار نشوند. من از وزیر محترم نفت این درخواست را دارم که به این تیم‌ها کمک کند. فردا با نفت مسجدسلیمان بازی داریم که حریف قابل احترامی است. که بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد. ما و نفت هم امتیاز هستیم البته به عنوان میزبان می‌خواهیم مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز شویم. قطعا هر دو تیم نقاط ضعف و قوت همدیگر را شناسایی کرده‌ایم. پیکان تیمی است جوان با آینده‌ای روشن. میانگین سنی ما 25 سال است. ما در جام حذفی هم بازیکن 18 ساله را استفاده کردیم که برای ما گلزنی هم کرد. جوانان ما در کنار باتجربه‌ها خوب بازی می‌کنند و می‌خواهیم مقابل نفت مسجدسلیمان بازی قابل قبولی ارائه دهیم. ما بر روی حریفانمان و جام حذفی کار کرده‌ایم.

فرکی تصریح کرد: فردا شاید بازی ما تماشاگری نداشته باشد مثل همیشه که از داشتن تماشاگر بی‌بهره هستیم اما مجموعه‌ای از هوادار داریم که از داخل باشگاه هستند و و داخل باشگاه و شرکت و خانواده‌های ما هستند . می‌خواهیم آنها را بعد از این بازی شاد کنیم. مقابل تیم‌های پرهوادار هم با خوشحالی بازی می‌کنیم. می‌خواهم بازی با کیفیت و تماشاگر پسندی ارائه کنیم تا تماشاگران از بازی پیکان لذت ببرند. امیدوارم فردا پیروز شویم و در ادامه لیگ شرایط ما بهتر شود. منتظر قرعه‌کشی جام حذفی هستیم تا بدانیم با کدام باید بازی کنیم. به هر حال برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا موفقیت  تیم ملی باعث انگیزه بیشتر بازیکنان می‌شود.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنید بتوانید اولین باخت را به نفت تحمیل کنید، گفت: ما در دو بازی آخر گل نخورده‌ایم و گل زده‌ایم. این برای ما خبر خوبی است که خط دفاع ما گل نخورده ضمن اینکه در گلزنی هم برخی از بازیکنان خط دفاعی‌مان حضور داشتند و گلزنی کرده‌اند. می‌دانیم نفت مسجدسلیمان سخت گل می‌خورد و تیم منسجمی است اما ما هم در گلزنی موفق عمل کرده‌ایم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان