//
کدخبر: ۲۳۳۲۰۳ //

امیدوارم بازی با پرسپولیس لغو شود

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: برای بازی با پرسپولیس شرایط سختی داریم و امیدوارم بازی با پرسپولیس لغو شود.

 امیدوارم بازی با پرسپولیس لغو شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدمهدی نظری در خصوص وضعیت تیمش برای بازی روز جمعه با پرسپولیس گفت: شرایط که سخت است و در هوای آلوده تهران تمرین می‌کنیم. واقعا نمی‌توانیم نفس بکشیم و مجبوریم که طبق برنامه برابر پرسپولیس بازی کنیم. مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کرده‌اند ولی مگر شغل‌های دیگر وجود ندارد؟ خیلی‌ها در این شهر شغل‌های متفاوتی دارند و رفت و آمد می‌کنند، آنها آدم نیستند؟ فوتبالیست‌ها آدم نیستند؟! ما در این هوا نمی‌توانیم نفس بکشیم و باید بازی با پرسپولیس باید لغو شود.

وی ادامه داد: چهار بازیکن ما هم جدا شده‌اند و دست آقای مهاجری بسته است. من در تمرینات در دو پست بازی می‌کنم و شرایط تیم ما معمولی نیست، ضمن اینکه در تیم امید هم بازیکن داریم. خیلی مواقع وقتی ما در قائمشهر میزبان بودیم، به دلیل ساعت پرواز تیم‌های میهمان از ما خواستند که ساعت بازی تغییر کند. به خواسته‌های سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و از طرفی توقع داریم که آنها هم شرایط تیم ما را درک کنند.

نظری عنوان کرد: اگر برابر پرسپولیس مجبور به بازی شویم کار سختی خواهیم داشت. آنها تیم پرقدرتی هستند و در این هفته‌ها نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند.

مهاجم نساجی که در بازی با گل‌گهر تک گل تیمش را به ثمر رساند، در خصوص شباهت گلش به گل ایمون زاید به استقلال ، گفت: من استقلالی هستم و خیلی‌ها در این چند روز گفتند که گل من شبیه به گل ایمون زاید به استقلال بود تا شاید اذیتم کنند. من فقط خوشحالم که برای نساجی گل زدم.

نظری در پاسخ به این پرسش که «آیا در نیم‌فصل دوم قصد جدایی از نساجی را دارد؟» خاطرنشان کرد: قصد جدایی ندارم و در نساجی می‌مانم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان