//
کدخبر: ۲۳۳۶۴۲ //

رادوشوویچ: بیرانوند انسان فوق‌العاده باشخصیتی است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳۰ دقیقه پایانی دیدار با نساجی سخت گذشت، اما خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.

رادوشوویچ: بیرانوند انسان فوق‌العاده باشخصیتی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادوشویچ پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی گفت: درست است که دروازه‌ام را بسته نگه داشتم، اما مسئله مهم برد تیم بود. نیم ساعت آخر مسابقه سخت گذشت، اما خوب بود. از هواداران تشکر می‌کنم و انشالله که قهرمان شویم.

وی درباره شرایطش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: انصاری‌فرد مرد بزرگی است و سعی می‌کند همه مشکلات را حل کند. قطعاً او تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد و بر این باورم که می‌تواند این کار را کند.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: من و بیرانوند مشکلی با هم نداریم. ما همکار و هم‌تیمی هستیم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. علیرضا انسان فوق‌العاده باشخصیتی است و هر زمانی که من در دورن دروازه می‌ایستم، از من حمایت می‌کند، درست همان کاری که من در زمان که نیمکت‌نشینی انجام می‌دهم.

رادوشویچ با بیان اینکه امیدوار است پرسپولیس نیم‌فصل دوم را به همین شکل ادامه دهد، گفت: از هواداران بابت حمایت‌هایی که از من در این مدت و در این بازی داشتند، تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم، چون ما پیش از هر چیز سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و یار دوازدهم ما در هر بازی در تعداد زیادی به ورزشگاه می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با کسب چهارمین قهرمانی متوالی آنها را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان