//
کدخبر: ۲۳۲۷۸۶ //

پشت پرده ناراحتی کالدرون از شجاع خلیل زاده

یکی از اختلاف نظرهای اساسی گابریل کالدرون با شجاع خلیل‌زاده که حتی پیش از شروع فصل به وجود آمد این بود که مدافع پرسپولیس بیش از حد کارت می‌گیرد.

 پشت پرده ناراحتی کالدرون از شجاع خلیل زاده
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از اختلاف نظرهای اساسی گابریل کالدرون با شجاع خلیل‌زاده که حتی پیش از شروع فصل به وجود آمد این بود که مدافع پرسپولیس بیش از حد کارت می‌گیرد. خلیل‌زاده در مسابقات تدارکاتی پیش از لیگ نوزدهم دو بار از زمین اخراج شد که این مساله برای کالدرون قابل هضم نبود.

بعدها یکی از دلایل نیمکت‌نشینی شجاع و اصرار کالدرون به استفاده از زوج جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاع پرسپولیس هم همین بود. مربی آرژانتینی چند بار در این مورد با شجاع حرف زد و به او هشدار داد، اما وقتی تلاش‌هایش به جایی نرسید، در دیدار با نفت مسجد سلیمان او را نیمکت‌نشین کرد. حالا اما به نظر می‌رسد خلیل‌زاده بعد از بازگشت به ترکیب تصمیم گرفته در این مورد دقت بیشتری به خرج بدهد.

جالب است بدانید او در 9 بازی اول لیگ امسال 4 کارت زرد دریافت کرد و غیر از دو جلسه محرومیت ناشی از داربی، دیدار با فولاد را هم به دلیل 4 کارته شدن از دست داد، اما فعلا و در بازگشت به ارنج، در 4 بازی انجام‌شده تنها یک کارت گرفته؛ اخطاری که آن هم به خاطر درگیری با بهنام برزای در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر سیرجان به خلیل‌زاده تعلق گرفت. به نظر می‌رسد او ناچار شده حواسش را جمع کند، چون می‌داند کالدرون در این مورد با کسی شوخی ندارد.

حتی ظاهرا یکی از دلایل دور شدن سیامک نعمتی از ترکیب هم همین بی‌مبالاتی او در کارت گرفتن بوده است. نعمتی فصل را با حضور در ارنج اصلی شروع کرد، اما ظرف شش هفته 4 کارت زرد گرفت تا یکی از سریع‌ترین محرومیت‌های لیگ نوزدهم را تجربه کند. پس از آن سهم نعمتی از بازی‌های پرسپولیس کمتر و کمتر شد. این مساله نشان می‌دهد کالدرون به شدت روی اخطار گرفتن بازیکنان حساس است و اصلا قبول نمی‌کند که شاگردانش کارت مفت بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان