//
کدخبر: ۲۲۰۶۸۷ //

سرمربی پرسپولیس : بابت آمادگی ملی‌پوشان نگرانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازی یکشنبه تیمش برابر پیکان با عنوان “فینال” یاد کرد و گفت که باید تیمش در این بازی پیروز شود.

سرمربی پرسپولیس : بابت آمادگی ملی‌پوشان نگرانم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته هفتم لیگ برتر، یکشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی (پرسپولیس از حضور هوادارانش محروم است) به دیدار هم می‌روند. گابریل کالدرون ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد:

    بازی یکشنبه یک بازی و یک فینال برای ماست و باید این بازی را ببریم. با تیمی بازی داریم که گل زده و خورده زیادی دارد. باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

گابریل کالدرون درباره برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران گفت:

    همه می‌دانند تماشاگران پرسپولیس جزو بهترین تماشاگران دنیا هستند. من این تصمیم را نمی‌فهمم. انگار داریم با یک بازیکن کمتر بازی می‌کنیم.

او درباره گل‌های زده کم پرسپولیس در شش هفته لیگ برتر هم گفت:

    این اتفاق برای یک تیم بزرگ جالب نیست. دو بازی آخر ما خیلی خوب بود و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم اما من خوش‌بین هستم. در ادامه می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

گابریل کالدرون درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده هم گفت:

    من محرومیت شجاع را نمی‌فهمم. نگرانی من از بازیکنانی است که در این دو هفته از آمادگی‌ کامل برخوردار نیستند. کنعانی و نوراللهی در تیم ملی بازی کردند و بیرانوند هم در تیم ملی فیکس بود.

گابریل کالدرون افزود:

    بشار رسن مشکل پاسپورت داشت و به این به بازی نمی‌رسد. امیدوارم ترابی با وجود مصدومیت به این بازی برسد. اتفاقاتی که افتاده باعث شده در فرآیند کار تیم موثر باشد.

گابریل کالدرون درباره تغییراتی که در تیم ایجاد شده گفت:

    این مساله تاثیری در روند کار ما ندارد. ما همیشه خوب کار کردیم و تاثیری در روند کار ما نمی‌گذارد.

او درباره شرایط ملتهب فوتبال گفت:

    در مرحله اول ما باید به بازیکنان بگوییم با عصبانیت تصمیم داور عوض نمی‌شود. این مساله در تیم ما وجود داشت که در دو بازی آخر آن را درست کردیم. باید صحبت کردن را کنار گذاشت و روی بازی تمرکز کرد. داور مثل همه ممکن است اشتباه کند و کمیته داوری باید رسیدگی کند. این مسائل در زمین حل نمی‌شود. باید این مسائل آموزش داده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان