//
کدخبر: ۲۳۲۴۰۵ //

استقلال با یک باخت دیگر از کورس خارج می شود؟!

استقلال در ورزشگاه آزادی شکست تلخی را متحمل شد.

استقلال با یک باخت دیگر از کورس خارج می شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال بعد از نتایج ضعیف اوایل فصل به یکباره متحول شد و مدتها بود متحمل شکست نشده بودند. در هفته های اخیر از شروع بازی بازیکنان استقلال فوتبال چشم نوازی را ارائه می دادند و میل وافری برای فوتبال هجومی داشتند و با این سبک توانستند گلهای زیادی را به ثمر برسانند، به طوریکه هر دو مهاجم استقلال مشترکا در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارند و این نشان از تغذیه خوب مهاجمان توسط هافبک های تیم است البته نباید از توانایی های بالقوه این بازیکنان چشم پوشی کرد مخصوصا دیاباته که در چند بازی لیگ به علت مصدومیت حضور نداشت.

باید واقعیت را قبول کرد از روزی که استراماچونی این تیم را ترک کرد بازیکنان تمرکز خود را از دست داده اند و این را در بازیهای اخیر نشان داده ند. با اینکه استراماچونی از دور دستورات و نکات فنی لازم را می دهد ولی حضور مربی خیلی مهم است. در بازی دیروز استقلال طوفانی شروع کرد و تیم برتر میدان بود و به تیم حریف اجازه ی دادن چند پاس سالم را نمی دادند. با حملات ادامه دار خود بالاخره دروازه ماشین سازی را باز کردند و حتی می توانستند بعد از چند دقیقه باز هم به گل برسند.

ماشین سازی در این فصل فوتبال پر فراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است. این تیم در این فصل همین استقلال را غافلگیر کرد و در دقایق آخر در تبریز شکست تلخی را برای آبی پوشان رقم زد. ماشین سازی در دربی تبریز هم تیم پرقدرت تراکتورسازی را هم شکست داد پس با این حساب تیم دست و پا بسته ای نبود. بعد از رفته استراماچونی دفاع استقلال هم با ضعف روبرو شده است و در بازی دیروز هم مقابل ماشین سازی از همین نقطه ضربه خورد. با این برد ماشین سازی تنها تیمی یت که توانستهه استقلال را در هر دو بازی شکست دهد. اما اتفاقات مهم بعد از بازی رخ داد طوری که بازیکنان در رختکن لب به اعتراض گشودند و از نبود کادر فنی گرفته تا … گفتند و به نوعی نتوانستند این باخت را هضم و تحمل کنند. مدیران استقلال هر چه زودتر باید را برای حل مشکلات اخیر پیدا کنند و چه بسا تیم بعد از یک دوره فوق العاده باز هم تیم به سراشیبی افتاده و کام هواداران را بیش از این تلخ نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان