//
کدخبر: ۲۳۱۸۲۹ //

ظهور یک شجاع خلیل زاده در استقلال

مدافع آبی پوشان پایتخت که در تابستان به این تیم پیوست نشان داده است که پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به شجاع خلیل زاده را دارد.

ظهور یک شجاع خلیل زاده در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

عارف غلامی یکی از خریدهای استقلال در تابستان بود که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

شاید خوش بین ترین طرفدار این مدافع جوان و خود او هم تصور نمی کرد که در استقلال تا این اندازه خوب و باکیفیت ظاهر شود.

عارف غلامی اهل گرگان است و ۲۲ سال سن دارد. او سابقه بازی کردن در هر دو تیم بزرگ اصفهانی را دارد و در فولاد خوزستان هم بازی کرد و در نهایت از استقلال و پرسپولیس در تابستان پیشنهاد داشت و تصمیم گرفت که راهی آبی پوشان پایتخت شود.

غلامی جزو سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال بود اما خیلی زود اعتماد استراماچونی را به خود جلب کرد و الان به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار در آبی پوشان پایتخت تبدیل شده است.

او سرعت بالایی دارد و این باعث می شود تا استقلال کمتر در ضد حملات ضربه خورد.

مدافع جوان آبی پوشان پایتخت قد زیاد بلندی ندارد اما ضربات سر را بسیار خوب می زند و حتی در امر گلزنی و موقعیت سازی هم به تیمش کمک می کند.

او بسیار پرتلاش و جنگنده است و اگر به همین روال ادامه دهد سالها می تواند برای آبی پوشان بازی کند و حتی این شانس را دارد که با توجه به سن و سالی که دارد مانند مجید حسینی لژیونر شود و به رویای خود برای بازی در فوتبال اروپا و البته پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران برسد.

در توانایی های فنی عارف غلامی هیچ شکی وجود ندارد و قطعا او را باید جزو خریدهای خوب و باکیفیت آبی پوشان در فصل جاری دانست اما او یک توانایی دیگر دارد که می تواند برایش بار منفی به دنبال داشته باشد.

عارف غلامی در این چند دیداری که برای آبی پوشان به میدان رفته نشان داده است که با حاشیه سازی بیگانه نیست.

تحریک کردن هواداران حریف، خطاهای شدید و دور از دید داور، اعتراض های شدید به داوران و اظهار نظرهای خاص او را شبیه به شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس کرده است و نشان می دهد که این مدافع جوان هم برای محبوب شدن در نظر هواداران تنها به توانایی های فنی خود اکتفا نمی کند.

شجاع خلیل زاده هم در پرسپولیس چنین شرایطی دارد. این بازیکن را باید جزو بهترین مدافعان تاریخ سرخ پوشان پایتخت دانست؛ بازیکنی که از نظر فنی بهترین است و به قول یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به اندازه ۱۰ بازیکن برای تیم زحمت می کشد و باید در هر شرایطی در ترکیب قرار گیرد.

شجاع هم در کنار توانایی های فنی بالایی که دارد بی علاقه به حاشیه سازی و درگیری با داوران و بازیکنان و هواداران حریف نیست و روی بیشتر صحنه ها معترض است و این باعث شده تا نگاه ها و حساسیت ها به او بیشتر شود.

مدافع جوان استقلال به نظر می رسد که خلیل زاده را خواسته و یا ناخواسته الگوی خود قرار داده است و همین باعث شده تا در نزد هواداران تیمش از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و البته زیر ذره بین حریفان هم قرار گیرد و منتظر لغزش از او باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۸۲۹ //
ارسال نظر
 
  • نگو که نگفتی

    نویسنده این خبر بالا خیلی داره سعی میکنه غلامی رو به حاشیه بکشه و شجاع خلیل زاده رو الگو کنه به غلامی در صورتیکه پست فوتبال و سبک بازیش با شجاع فرق داره و بیشتر مواقع داورها با سوتهای اشتباهشون روان بازیکن رو هدف قرار میدن تا جایی که بازیکن عصبی میشه اما در اخرین بازیهایی که استرا از استقلال نرفته بود معلوم بود سرمربی راهنمایی های لازم رو بهش کرده بود و خیلی صحنه ها کوتاه میومد و در حال تکامل و حرفه ایی شدن هستش ولی شجاع نه تعصب رو تو خطا کردن و حمله به داورها میدونه صد البته بازیکن خوبیم هستش و باید از روانپزشک استفاده کنن براش تا بازیکنها کمتر مصدوم بشن و خودم کمتر محروم..

  • ناشناس

    شجاع ...

  • مهسا

    این اصلا و ابدا نمیتونه مثل شجاع باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان