//
کدخبر: ۲۳۰۵۰۵ //

ستاره بسکتبال استرالیا: بازی در المپیک خارق‌العاده است/ برای مدال به توکیو می‌رویم

ستاره تیم‌ ملی بسکتبال استرالیا گفت: بازی در المپیک خارق العاده است و برای کسب مدال به ژاپن می‌رویم.

ستاره بسکتبال استرالیا: بازی در المپیک خارق‌العاده است/ برای مدال به توکیو می‌رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی بسکتبال استرالیا با قرار گرفتن در رده چهارم جام جهانی 2019، جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

متئو دلاودوا، یکی از ستارگان استرالیا در راه رسیدن «بومرزها» به المپیک بود و او می‌گوید بازی در این رقابت‌ها خارق العاده است.

وی در گفت‌وگو با سایت فیبا اظهار داشت: «بازی در المپیک همیشه خارق العاده است. بسیار خوشحالم که تابستان آینده می‌توانیم در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. همه ما بسیار هیجان زده هستیم و با سپری شدن فصل، می‌خواهیم بیشتر و بیشتر درباره آن صحبت کنیم.»

استرالیا در سال‌هایی که در المپیک حضور داشته، تاکنون نتوانسته مدالی را کسب کند.

وی در این مورد گفت: «در دو سال گذشته خیلی پیشرفت کرده و می خواهیم چیزی را به دست بیاوریم یا حداقل با رتبه‌ای بهتر از چهارمی به کشورمان بازگردیم. انتظارات زیادی داریم و به دنبال یک آرزوی بزرگ هستیم. می‌خواهیم همچنان در سطح بین المللی بدرخشیم و مسابقات سال آینده یک فرصتی عالی دیگر برای انجام این کار است.»

دلاودووا دوست دارد همه ستارگان استرالیا مانند بن سیمونز، جونا بولدن، تون میکر، دانته اگزوم و جاش گرین که جام جهانی را از دست دادند، در المپیک حضور داشته باشند.

او می‌گوید: «بچه‌های جوان قصد دارند استعداد خود را به تیم ملی برسانند و اینکه همه آنها در چند سال اخیر رو به رشد بوده‌اند، برای بسکتبال استرالیا بسیار هیجان انگیز است. آنهایی که در NBA بازی می‌کنند، بسیار عالی هستند. بن سیمونز، جانا، تون و دانته هنوز بازیکنان جوانی هستند، اما آنها روی بازی تأثیر می‌گذارند و می‌توانند خیلی به ما کمک کنند.»

وی اضافه کرد: «حضور همه بازیکنان در اردوی تیم ملی قبل از المپیک، شگفت آور خواهد بود. من در مورد آینده و برای بسکتبال استرالیا و تیم ملی هیجان زده هستم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان