//
کدخبر: ۲۲۹۳۴۲ //

قلعه‌نویی: ۵ روز است که سر یک پنالتی جو مملکت را به‌هم ریخته‌اند/ آقای ممبینی! به داوران فشار نیاور!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد که از پنالتی استقلال مقابل ما نیز واضح تر بود، اما آب از آب تکان نخورد.

 قلعه‌نویی: ۵ روز است که سر یک پنالتی جو مملکت را به‌هم ریخته‌اند/ آقای ممبینی! به داوران فشار نیاور!
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر قلعه‌نویی پس از تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ابتدا ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک می‌گویم و خوشحالم که هر بازی که سپاهان که انجام می‌دهد یکی از بهترین بازی‌های لیگ است و این بازی نیز همین‌گونه بود. از این بابت به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بعد از بازی با استقلال، تیم ما را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار داشت. یک سؤال از ممبینی دارم. مگر نباید برای تیم‌های شهرستانی عدالت رعایت می‌شد؟ مقابل سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد که از پنالتی استقلال مقابل ما نیز واضح تر بود، اما آب از آب تکان نخورد.

وی تصریج کرد: پنج روز است که سر یک پنالتی جو مملکت را به‌هم ریخته‌اند. بعد از پنالتی 50 سوت به ضرر ما زده شد. آقایی ممبینی عزیز بالاخره داور اشتباه می‌کند. صفایی و سیدعلی نیز برای ما اشتباه کردند و گل اولی نیز که امروز دریافت کردیم، آفساید بود. بالاخره در فوتبال اتفاق می‌افتد. یک پنالتی نیز روی علی قربانی انجام شد که گرفته نشد و فکر می‌کنم گل دومی که ما نیز زدیم آفساید بود. اینگونه به داوران فشار نیاور آقای ممبینی! شما باید از حق و حقوق داوران دفاع کنید. قبل از بازی با استقلال بیشترین اشتباهات داوری ما مقابل سایپا و پارس جنوبی خورد، اما برای تیم‌ها شهرستانی آب از آب تکان نمی‌خورد. فشار روی داوران می‌آورند تا داور تحت‌تأثیر قرار بگیرد و در بازی بعدی تیم‌های شهرستانی این بالاها سرشان بیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان