//
کدخبر: ۲۲۹۲۰۱ //

استقلال با استراماچونی مدعی قهرمانی آسیا خواهد بود

کاپیتان سابق استقلال از هواداران خواست برای حمایت از تیم به ورزشگاه بروند.

 استقلال با استراماچونی مدعی قهرمانی آسیا خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

  آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است مسئولان استقلال باید از همین حالا به فکر تمدید قرارداد با استراماچونی سرمربی این تیم برای فصل آینده باشند برهانی معتقد است استقلال با این فوتبال بازی کردن می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری لیگ برتر باشد.

از عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر رضایت دارید؟

  شرایط تیمی استقلال خیلی خوب است آن‌ها توانسته‌اند ارائه گر بازی زیبا باشند همچنین آن‌ها به یک تاکتیک خوب رسیدند که همین باعث شده بازی‌هایشان پرگل باشد باید به استراماچونی و تیمش بابت این اتفاق تبریک گفت.

به نظرتان استراماچونی توانسته استقلال را متحول کند؟

قطعا همین طور است تیمی که ۱۵ بازیکنش از تیم جدا شده و مربی نیاز به هماهنگی داشته تا این بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کند نشان می‌دهد که استراماچونی یکه مربی حرفه‌ای است. مسئولان استقلال باید از همین الان به دنبال تمدید قرارداد استراماچونی باشند، زیرا مطمئنا با وی در سال بعد در آسیا هم مدعی قهرمانی خوهند بود.

به عنوان مهاجم سابق استقلال از عملکرد بازیکنان خط حمله این تیم رضایت دارید؟

به هر حال خط حمله استقلال الان در بهترین شرایط قرار دارد شیخ دیاباته توانسته در کورس آقای گلی باشد مهدی قائدی هم پنج گل زده مجموع گلزنی‌های این دو باعث شده استقلال به موفقیت برسد اگر ملاکتان بازی‌های لیگ باشد بله از عملکرد آن‌ها راضی هستیم، اما اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم تیم نیاز به یک فوروارد دیگر دارد.

استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود؟

قطعا این اتفاق در آینده‌ای نزدیک خواهد افتاد شما کدام تیم را سراغ دارید که در حال حاضر بهتر از استقلال بازی کند بخصوص اینکه آن‌ها در چند هفته اول هم دچار بدشانسی شدند در این بین اشتباهات داوری را بگذارید می‌بینید که اگر اشتباهات داوری و خوردن گل‌ها در دقایق آخر نبود استقلال الان در صدر جدول بود.

داور بازی با سپاهان یک اشتباه فاحش داشت.

واقعا نمی‌دانم چرا داور آن صحنه را ندید مگر می‌شود در یک متری صحنه باشی و آ‌ن هند را نبینی. کمیته داوران باید برای این مشکل راهکاری پیدا کنند تا تیم‌ها اینقدر از اشبتاهات داوری ضرر نکنند.

برای تماشای بازی استقلال – پدیده به ورزشگاه می‌روید؟

اگر برنامه‌ای و یا کاری نداشته باشم دوست دارم برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بروم هواداران باید پشت این تیم باشند تا تیم به موفقیت برسد. اگر استقلال بتواند پدیده را شکست دهد می‌تواند به قهرمانی نیم فصل هم دست پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان