//
کدخبر: ۲۲۷۲۱۴ //

شاهین با مربی خارجی خود به دنبال اولین پیروزی در لیگ

تیم فوتبال سایپا البرز امروز از هفته یازدهم لیگ برتر میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

شاهین با مربی خارجی خود به دنبال اولین پیروزی در لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شاهین شهرداری بوشهر مهمان سایپا البرز است.

سایپا از ۱۰ مسابقه گذشته خود ۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه ۱۲ جدول قرار گرفته و شاهینی‌ها نیز با همین تعداد مسابقه فقط دو امتیاز کسب کرده‌اند و در قعر جدول و رتبه ۱۶ ایستاده‌اند.

دو تیم این فصل در رقابت‌های جام حذفی نیز روبروی هم قرار گرفته‌اند. شاهینی‌ها که عملکرد خوبی در لیگ برتر نداشتند این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتند و سایپا را شکست دادند به همین منظور این دیدار برای شاگردان ابراهیم صادقی که میزبان مسابقه هستند بسیار حائز اهمییت است.

شاهین شهرداری بوشهر که فصلی عجیب را آغاز کرده و نتایج مطلوبی به دست نیاورده، دست به تغییر سرمربی تیمش زده تا با مربی کروات بتواند روزهای تلخ گذشته را به باد فراموشی به‌سپارد و در ادامه فصل روزهای شادی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

میشو‌کریستیچوویچ سرمربی کروات شاهین شهرداری بوشهر که سابقه مربی‌گری در فوتبال ایران را دارد، امروز برای اولین‌بار روی نیمکت شاهینی‌ها خواهد نشست و باید دید تاکتیک‌های وی می‌تواند اولین پیروزی در لیگ نوزدهم را برای شاهین به همراه داشته باشد یا خیر؟

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و سایپا امروز یکشنبه ۳ آذرماه از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار می‌شود. میثم حیدری با همراهی سعید علی‌نژادیان و قهرمان نجفی و با نظارت ایرج نظری این دیدار را قضاوت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان