//
کدخبر: ۲۲۴۳۳۰ //

۴ غول در انتظار یک پیروزی برای صعود

برای صعود ۴ تیم بزرگ اروپایی در پایان بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا، یک پیروزی کفایت می‌کند.

 ۴ غول در انتظار یک پیروزی برای صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شرایطی متفاوت برای بزرگانی مانند رئال مادرید، بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکومادرید، یوونتوس و منچسترسیتی از راه می‌رسد.

 در گروه اول، پاری‌سن‌ژرمن در جدال نه‌چندان دشوارش مقابل بروژ به یک پیروزی برای رقم زدن زودهنگام‌ترین صعودش از مرحله گروهی این رقابت‌ها نیاز دارد؛ به شرط اینکه در بازی همزمان، گالاتاسرای موفق به شکست دادن میزبانش، رئال مادرید نشود. در این صورت صعود تیم توخل با یک تساوی هم تضمین می‌شود. چنانچه بازی همزمان برنده نداشته باشد، برتری پاری‌سن‌ژرمن صدرنشینی‌اش را هم قطعی خواهد کرد!

 رئال مادرید به دنبال ساحل امن آرامش

 رئال مادرید پس از یک ناکامی دیگر در کسب پیروزی خانگی در لالیگا، به برنابئو می‌رود تا ضمن تکرار برتری مقابل گالاتاسرای در بازی رفت، خودش را به ساحل امن آرامش برساند. کسب 4 امتیاز از 3 بازی یکی از بدترین شروع‌های این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد و همان اندازه که برتری در این بازی راه صعود تیم زیدان را تسهیل می‌کند، ناکامی در کسب برتری هم اوضاع پرافتخارترین تیم اروپا را وخیم خواهد کرد.

رونمایی بایرن‌مونیخ از سرمربی موقت

 بایرن در اولین حضور فلیک به عنوان سرمربی موقتش در بازی گروه دوم به مصاف المپیاکوس می‌رود. اخراج کواچ در یکشنبه شب، تمام اخبار را معطوف به این تیم کرد و اکنون همه منتظر هستند ببینید آیا بایرن با یک شوک روحی مثبت مواجه شد یا به روند منفی خودش ادامه خواهد داد. بازی در خانه بایرن در آلیانتس آره‌نا برگزار می‌شود و یک پیروزی برای صعود تیم مونیخی کفایت می‌کند. تساوی بایرن هم چنانچه با پیروزی تاتنهام مقابل ستاره سرخ  در بازی همزمان همراه شود، حکم صعود باواریایی‌ها را امضا خواهد کرد.

 قدم آسان منچسترسیتی به سمت مرحله حذفی

در گروه سوم، منچسترسیتی قبل از نبرد بزرگ لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول صدرنشین در بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا کار نسبتا آسانی در پیش دارد. پیروزی نه تنها قطعی شدن صعود تیم گواردیولا را در پی خواهد داشت، بلکه در صورت تساوی در بازی همزمان بین دیناموزاگرب و شاختاردونتسک، صدرنشینی تیم پپ را هم قطعی خواهد کرد. آتالانتا هر چند در ورزشگاهی که به عنوان جایگزین استادیوم اصلی‌اش معرفی شده به میدان می‌رود اما بعید به نظرمی‌رسد حتی مقابل تیم دوم منچسترسیتی هم توان مقاومت داشته باشد.

 هدف مشترک یوونتوس و اتلتیکومادرید

در گروه چهارم اتلتیکومادرید و یوونتوس هر 2 یک هدف دارد؛ پیروزی! کسب 3 امتیاز، صعود زودهنگام  یوونتوس را در پی خواهد داشت. بانوی پیر در صورت برتری بر لوکوموتیو مسکو لطف بزرگی در حق اتلتیکو خواهند کرد، چون در این صورت به تیم اسپانیایی اجازه می‌دهند با کسب برتری محتمل مقابل میزبانش، بایرلورکوزن دست در دست یووه صعود کند؛ البته چه برای یوونتوس و چه برای اتلتیکو بردن در زمین لوکوموتیو مسکو و بایرلورکوزن خیلی آسان نیست.

برنامه شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه 6 نوامبر (15 آبان)

پاری‌سن‌ژرمن – بروژ (23:30)

رئال مادرید – گالاتاسرای (23:30)

بایرن مونیخ – المپیاکوس (21:25)

ستاره سرخ – تاتنهام (23:30)

دیناموزاگرب - شاختار دونتسک( 23:30)

آتالانتا – منچسترسیتی (23:30)

لوکوموتیو مسکو – یوونتوس (21:25)

بایرلورکوزن – اتلتیکومادرید (23:30)

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان