//
کدخبر: ۲۲۴۰۱۲ //

دنیزلی: در ترکیب تیمم آنهایى حضور دارند که لایق پیراهن تراکتور هستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنان تیمش در دیدار با استقلال گفت: در تیم ما بازیکنانى هستند که نه براى تیم‌، بلکه فقط براى خودشان و تریبون بازى مى‌کنند!

دنیزلی: در ترکیب تیمم آنهایى حضور دارند که لایق پیراهن تراکتور هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از ناکامی در فصل گذشته لیگ برتر،‌ در این فصل با مصطفی دنیزلی،‌ سرمربی نام آشنایی ترکیه‌ای وارد مسابقات شده و هواداران این تیم تبریزی بسیار امیدوارند تا تیم‌شان بتواند طلسم ناکامی‌های خود برای قهرمانی در لیگ برتر را بشکند.

تراکتور در هفت هفته ابتدایی مسابقات نیز نتایج بسیار خوبی به دست آورد و توانست به پنج پیروزی و دو تساوی دست یابد، اما دنیزلی و تیمش در دو هفته گذشته متحمل دو شکست پیاپی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال شده‌اند. در همین زمینه و وضعیت تیم تراکتور پیش از دیدار حساسش با سپاهان گفت‌و‌گویی با مصطفی دنیزلی انجام دادیم که شرح این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

پیش از بازی‌تان برابر استقلال و با توجه به نتایج هفته‌های گذشته و کیفیت خوب تراکتور همه شانس این تیم را برای پیروزی بیشتر می‌دانستند، اما تیم شما شکست خورد. به نظرتان چه دلیلی باعث شکست تراکتور مقابل استقلال شد؟

به طور کلی شکست می‌تواند چند دلیل داشته باشد. اول می‌تواند کارایى و عملکرد ضعیف تیم باشد که این نبود! از لحاظ قدرت تیمى مشکلى نداشتیم، دلیل اصلى باخت ما اشتباهات فردى تیم‌مان بود. شاید این دیدار یکى از بهترین بازى‌های تهاجمی تیم‌مان در این فصل بود و فرصت‌هاى گلِ بسیارى داشتیم. البته رقیبی که رودرروی ما بود هم تیم خوبى بود. به‌هرحال در ذات و طبیعت فوتبال این‌طور اتفاقات وجود دارد. هفته‌هاى هشتم و نهم مهم نیست!

البته دلیل دیگری هم وجود دارد. درون تیم بازیکنانى هستند که نه براى تیم‌، بلکه فقط براى خودشان و تریبون بازى مى‌کنند! به آنها براى آخرین بار هشدار خواهم داد! بازى فوتبال باید فقط و فقط براى موفقیت تیم و به خاطر تیم باشد.

‎با نیمکت‌نشینی شجاعی، دژاگه و خانزاده نشان دادید که هیچ بازیکنی جایگاه ثابتی در تیم شما ندارد. دلیل این تغییرات گسترده در ترکیب تیم تراکتور چه بود و آیا ممکن است در بازی با سپاهان هم شاهد تغییرات زیاد باشیم؟

در هر بازى امکان دارد این اتفاق بیفتد. تصمیماتى که من می‌گیرم براى موفقیت تیم است. ما در هر بازى با یک رقیب همیشگی بازی نداریم. تمام رقیبان ما متفاوت هستند. این تغییرات در زمان‌هاى متفاوت امکان‌پذیر هست.

خط دفاع تراکتور در بازی با استقلال متزلزل ظاهر شد و آیا به نظر شما نیاز به تقویت ندارد؟

خیر، به نظرم مشکل اشتباهات فردى است. به جز گل چهارم، سه گلى که دریافت کردیم ناشى از اشتباهات انفرادى بود!

‎بازی با سپاهان سومین دیدار شش امتیازی تراکتور محسوب می‌شود، نظر شما در مورد این بازی و رویارویی دوباره با امیر قلعه‌نویی که مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به حساب می‌آیید، چیست؟

امیر دوست محبوب و خوبِ من است. سپاهان هم الان دو امتیاز از ما جلوتر است. حدس می‌زنم بازى خوبى خواهد بود. من به کل تیمم هم اعتماد و هم ایمان کامل دارم.

تراکتور تا به اینجا به چند درصد از آمادگی که مدنظر شما بوده، رسیده است و به نظرتان چند هفته دیگر کار دارد تا به تیم ایده‌آل شما تبدیل شود؟

در ترکیب ایده‌آل که من می‌گویم،‌ هفت الی هشت نفر به شکل ثابت و سه الی چهار بازیکن تعویضى هستند، چون در این ترکیب آنهایى حضور دارند که لایق پیراهن تراکتور هستند، ولى مدت زمان بازی آنها متفاوت است. فوتبال ورزشی است که در آن بازیکنی که کمترین زمان را دارد، شاید سرنوشت لیگ و نقش اصلی را ایفا کند!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان