//
کدخبر: ۲۲۲۲۷۳ //

منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد

شاگردان پپ گواردیولا با یک برد خانگی قاطع مقابل استون‌ویلا در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، فاصله خود را با صدرنشین جدول رده‌بندی کاهش دادند.

منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد

در دومین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه)، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان استون ویلا بود و در پایان با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا یک نیمه در باز کردن استون‌ویلا ناکام بود اما به محض آغاز نیمه دوم توسط رحیم استرلینگ به گل رسید. کوین دی‌بروینه در دقیقه 65 از شلوغی محوطه جریمه برای باز کردن دروازه استون‌ویلا استفاده کرد و با یک شوت مورب از خارج محوطه جریمه گل دوم سیتی را زد. سومین گل آبی‌های شهر منچستر را هم ایلکای گوندوگان در دقیقه 70 به ثمر رساند تا هفتمین برد این فصل سیتی قاطعانه‌ رقم بخورد.

در دقیقه 88 این بازی، فرناندینیو مدافع برزیلی منچسترسیتی با دریافت کارت زرد دومش اخراج شد تا تیمش چند دقیقه پایانی را 10 نفره سپری کند.

با این نتیجه منچسترسیتی 22 امتیازی شد و ضمن پس گرفتن جایگاه دوم جدول از لسترسیتی، فاصله خود را با لیورپول صدرنشین کاهش داد.

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران سه بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برایتون - اورتون

واتفورد - بورنموث

وستهام - شفیلد

همچنین از ساعت 20 به وقت تهران چلسی میهمان برنلی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان