//
کدخبر: ۲۲۱۷۹۵ //

پنج پیروزی متوالی می‌تواند خطرناک باشد

فرانک لمپارد از برتری تیمش مقابل آژاکس ابراز رضایت کرد و گفت که آبی‌پوشان لندنی در مسیر درستی قرار دارند.

پنج پیروزی متوالی می‌تواند خطرناک باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرانک لمپارد پس از برتری دشوار یک بر صفر تیمش در خانه آژاکس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از روند بازی شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره اظهار داشت: از کیفیت و تعهد بازیکنانم خیلی خوشحالم. تمام بازیکنانم همان کاری را کردند که من می‌خواستم. احساس بسیار خوبی دارم. ما برای این پیروزی بسیار تلاش کردیم.

وی با ابراز رضایت از مهاجم جوان تیمش اظهار داشت: تامی آبراهام همیشه تمام تلاشش را می‌کند. به مهاجمان تیمم اعتماد کامل دارم. تامی باعث ایجاد تفاوت در تیم شد و برایش خوشحالم.  

لمپارد در مورد دیدار مقابل آژاکس افزود: برای آژاکس احترام زیادی قائل هستیم و با این حال باید روی عملکرد خودمان تمرکز می‌کردیم. نکته مهم، شور و انگیزه‌ای است که در تیم وجود دارد و فکر می‌کنم در مسیر درستی قرار داریم. نشانه‌های خوبی در تیم وجود دارد، اما پنج پیروزی متوالی می‌تواند خطرناک باشد و شش پیروزی متوالی از آنهم خطرناک‌تر است!

وی خاطر نشان کرد: نفرات باکیفیتی در اختیار داریم که به آنها اعتقاد و اعتماد کامل دارم. باید به خاطر گل باتشوایی، پولیسیچ  را تحسین کنیم. اعتقاد زیادی به او دارم. عملکرد این بازیکن  و چند رقابتی که به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، گویای همه چیز است.

سرمربی چلسی ادامه داد: به صحبت‌های بیرون از تیم توجهی ندارم. من گزینه‌هایی در پست پولیسیچ دارم، اما کریستین همیشه می‌خواهد در ترکیب باشد. با او با آرامش برخورد می‌کنم. تمریناتش باعث می‌شود تا از این بازیکن رضایت داشته باشم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان