//
کدخبر: ۲۱۸۵۹۷ //

سخت ترین دوران تمرینی پیش روی نیمار است!

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، در مصاحبه ای از علاقه اش به ماندن نیمار در این تیم با وجود شایعات جدایی او در تابستان پرده برداشت.

سخت ترین دوران تمرینی پیش روی نیمار است!
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت و بسیاری او را جدا شده قطعی این تیم تلقی می کردند اما در نهایت و پس از کش و قوس های فراوان این فوق ستاره برزیلی در پی اس جی ماندگار شد. نیمار طی هفته های اخیر نیز عملکردی درخشان برای تیمش ارائه داده و نقش مهمی در صدرنشینی پاری سن ژرمن در جدول لوشامپیونه داشته است.

 در همین رابطه  توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، مصاحبه ای در مورد نیمار انجام داد. او گفت: "بین ما چیز خیلی زیادی تغییر نکرده است. من از قبل می دانستم که نیمار خواهان جدایی از پی اس جی است و خود او نیز می دانست که  من مخالف جدایی اش هستم چرا که نیمار در زمان درستی این تصمیم را نگرفته بود اما هر دو ما می دانستیم که در نهایت این باشگاه است که تصمیم آخر را می گیرد. باشگاه خواهان رسیدن به مطالبات خود بود و می خواست بعد از تحقق اهدافش با جدایی نیمار موافقت کند. این موضوعات اما هیچ تاثیری در رابطه ما نداشت چون می دانستیم که احتمالا دوباره در کنار هم کار خواهیم کرد. شاید از دور این طور به نظر نرسد اما نیمار حقیقتا انسان خوبی است.

وقتی که ماندن او در پاری سن ژرمن قطعی شد، به او گفتم که حالا باید با من کار کنی و من اجازه نخواهم داد که احساس آرامش داشته باشی. سخت ترین دوران تمرینی تو در پیش است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان