//
کدخبر: ۲۱۷۳۵۶ //

زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم کاشانی تغییر کرد

باشگاه پرسپولیس از خانواده زنده یاد جعفر اشرف کاشانی تقاضا کرد، در صورت امکان مراسم تشییع پیکر رئیس هیئت مدیره باشگاه، روز شنبه برگزار شود.

زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم کاشانی تغییر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس از خانواده زنده‌یاد جعفر اشرف کاشانی درخواست کرده است با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب دیدارهای لیگ برتر در مشهد به میدان خواهد رفت، مراسم تشییع پیکر پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و رئیس هیئت مدیره باشگاه روز شنبه هفته پیش رو انجام شود تا اعضای تیم به عنوان ادای احترام امکان حضور در مراسم را داشته باشند.

نماینده باشگاه که برای هماهنگی امور در بیمارستان رسالت حضور یافته است، این پیشنهاد را ارائه کرد که موافقت اولیه با آن صورت گرفت. در این ارتباط پس از نهایی شدن تصمیم خانواده کاشانی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل تیم، پیش از شروع تمرین امروز، با اطلاع از این خبر، ضمن ابراز تأسف و تأثر، خواهان ابلاغ پیام تسلیت خود به خانواده زنده‌یاد کاشانی شدند.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد زیادی از پیشکسوتان فوتبال و ورزش و هواداران قدیمی یا در بیمارستان رسالت حضور پیدا کرده‌اند یا در حال حرکت به سمت این بیمارستان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان