//
کدخبر: ۲۱۶۴۰۸ //

زنده روح: بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سختی‌های خاص خودش را دارد

احمد زنده‌روح، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تأکید کرد که آنها می‌توانند از سد پرسپولیس در جام حذفی عبور کنند.

زنده روح: بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سختی‌های خاص خودش را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد زنده‌روح در ارتباط با پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: بعد از شکستی تلخ که برابر پیکان داشتیم، باید این بازی را می‌بردیم. می‌دانستیم که آن شکست فقط یک اتفاق بود که دیگر تکرار نخواهد شد، بعد از آن باخت در طول هفته با انگیزه زیادی تمرین کردیم و خوشحالم که در نهایت مزد برتری‌مان را گرفتیم و به برد رسیدیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم.

وی در ارتباط با عملکرد ضعیف خط دفاعی ماشین‌سازی و خوردن 10 گل در پنج بازی خاطر نشان کرد: ما تیمی هستیم که فوتبال را تهاجمی بازی می‌کند و همین باعث می‌شود که تیم‌های حریف هم صاحب موقعیت شوند. البته شش گل را در یک بازی دریافت کردیم و این موضوع آمار دفاعی ما را خراب کرد. ما قطعاً بیشتر تمرین خواهیم کرد تا از لحاظ کارهای تدافعی و دفاع تیمی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

زنده‌روح که در بازی با شاهین دو پنالتی را برای تیمش تبدیل به گل کرد، در این ارتباط گفت: از اعتماد رسول خطیبی تشکر می‌کنم که قبل از بازی مرا به عنوان پنالتی‌زن اول انتخاب کرد. البته سامان نریمان‌جهان هم جزو پنالتی‌زن‌های تیم ماست، اما خوشحالم که در این بازی دو گل از روی نقطه پنالتی زدم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی و شانس برد تیمش در این بازی تصریح کرد: بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. خوشبختانه بعد از برد برابر شاهین از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داریم و حالا آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم. ما با تیمی قدرتمند روبه‌رو می‌شویم و بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال پتانسیل فنی تیم ما هم بالاست و با اینکه بازی آسانی نداریم، اما می‌توانیم آنها را حذف کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان