//
کدخبر: ۱۹۲۸۳۰ //

بودیمیر تهدید کرد؛ به فیفا شکایت می‌کنم

مهاجم کروات تیم فوتبال سرخ‌پوشان خواهان دریافت دستمزدش از سوی پرسپولیس شد.

بودیمیر تهدید کرد؛ به فیفا شکایت می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 ماریو بودیمیر که در دور برگشت فصل گذشته به تیم پرسپولیس پیوست، در یک سال گذشته افتخارات عدیده‌ای را کسب کرده است.

وی در گفت‌وگو با سایت اسپورتسکه کشورش در مورد 2 مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران در کنار دیگر افتخاراتی که طی 12 ماه گذشته کسب کرده، صحبت کرده است.

البته این رسانه در مقدمه عنوان کرد بودیمیر بازیکنی بود که حتی می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد.اما از این تصمیم چشم‌پوشی کرد و به مستطیل سبز بازگشت و با دینامو و پرسپولیس در یک سال اخیر 5 مقام به دست آورد.

فوروارد با تجربه اظهارداشت:ما در لیگ امسال ایران دبل کردیم و این اتفاق از زمانی که لیگ حرفه‌ای ایران وجوددارد برای برای نخستین مرتبه است که رخ می دهد.تازه این اتفاق بعد از هیاهوی رخ داده حاصل شد.آنجا یک سیرک واقعی رخ داد.چون ورزشگاه توسط هواداران ما پر شد.طوری که تیم رقیب، هوادارانش هیچ جایی برای نشستن نداشتند.بعد مسئولان برگزارکننده کوشیدند این مساله را حل کنند و از راهی جلوی هواداران را بگیرند.وقتی همه تماشاگران از ورزشگاه رفتند2 ساعت و نیم گذشته بود.ما هم سه مرتبه خودمان را گرم کردیم و تازه این اتفاق در شرایطی بود که گرمای هوا 39 درجه سانتیگراد بود.بعد هم بازی انجام گرفت که تحت این شرایط کار عظیمی انجام شد.

وی در مورد آینده نیز گفت:‌با توجه به دیدگاه کنونی، قراردادم را با پرسپولیس فسخ می کنم.نه به این دلیل که دوست ندارم در ایران کارکنم.اصلا در تهران شرایط خیلی مثبت است.

بودیمیر ادامه داد:پرسپولیس هنوز پرداختی نداشته است.پس باید واکنشی داشته باشم.مطابق قراردادم اگر بدهی باشگاه، پرداخت شود، به تهران بازمی‌گردم و بازهم برای پرسپولیس بازی می‌کنم.اما اگر این اتفاق نیفتد.آنوقت باید سراغ فیفا بروم.آنوقت به تهران بازنخواهم گشت.

وی افزود:سخت می‌توان باورکرد که بزرگ‌ترین تیم قاره آسیا هنوز دستمزدهای بازیکنانش را پرداخت نکرده است.به خاطر چیزهای مشابه همانند وعده‌های دروغین یک بار از فوتبال خداحافظی کرده بودم و فکر می‌کنم این کار را باید دوباره تکرار کنم. می‌دانید برانکو ایوانکوویچ که در ایران یک اسطوره است نمی‌تواند کمکی کند. باید این را در نظر بگیریم که پرسپولیس شاید به او بیشتر از بازیکنان بدهکار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان