//
کدخبر: ۱۹۲۴۲۰ //

رکورد جالب پرسپولیسی ها در جام حذفی

تیم پرسپولیس بدون دریافت گل در جام حذفی قهرمان این رقابت ها شد.

رکورد جالب پرسپولیسی ها در جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی ها موفق شدند فاتح جام حذفی شوند تا فصل 97-98را را دبل در قهرمانی به پایان برسانند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این فصل ششمین قهرمانی جام حذفی پرسپولیس را رقم زدند و البته برای اولین بار تحت هدایت برانکو به این عنوان دست یافتند.

قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در حالی رقم خورد که آن ها در 5 بازی مقابل نود، سپیدرود، پدیده، سپاهان و داماش هیچ گلی نخوردند و با پنج کلین شیت، جام را بر بالای سر بردند. در این 5 بازی، سه بار بیرانوند در درون دروازه ایستاد و دو بار هم رادوشوویچ از دروازه پرسپولیس سنگربانی کرد.

این در حالی است که پرسپولیس در سه قهرمانی اخیر خود در لیگ برتر نیز کمترین تعداد گل را دریافت کرد. آن ها در 90 بازی لیگ شانزدهم، هفدهم و هجدهم روی هم 43 گل خوردند تا میانگین کمتر از یک گل در دو بازی را به ثبت رسانده باشند.

نکته جالب این که در اولین حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس، خط دفاعی این تیم با حضور عناصری چون محسن بنگر، سوشان مکانی، علیرضا نورمحمدی و... در 30 بازی 34 گل خورد و در نهایت به خاطر تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داد. اما در این سه سال با سازماندهی تاکتیکی خوب در دفاع و البته حضور عناصری چون سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده توانسته وضعیت خوبی را تجربه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان