//
کدخبر: ۲۱۶۱۵۲ //

فتحی:اصلا فدراسیون بگوید ما در مورد داوری چه بگوییم و چه کاری انجام دهیم؟

با توجه به اتفاقات رخ دیدار در فولادشهر، باشگاه استقلال از تیم داوری بازی با ذوب‌آهن شکایت خواهد کرد.

فتحی:اصلا فدراسیون بگوید ما در مورد داوری چه بگوییم و چه کاری انجام دهیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان به تساوی 2 بر 2 رسید اما کادر فنی و اعضای تیم استقلال اعتقاد داشتند گل دوم تیم حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

امیر حسین فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص مسابقه با ذوب‌آهن گفت: تیم ما خوب بازی کرد و دیدید با وجود اینکه در خانه حریف بازی کردیم شرایط خوبی داشتیم و تا دقیقه آخر تلاش کردیم و حتی به گل رسیدیم.

وی افزود: متاسفانه گلی خوردیم که اکثر کارشناسان معتقد هستند آفساید بوده است. من چقدر می‌توانم به این اتفاقات اعتراض کنم.بعد از پایان بازی هم به خبرنگاران در اصفهان گفتم که همه چیز دست ما نیست، ما در دقیقه 90 گل زده‌ایم، اما یکی دو دقیقه بعد گلی خوردیم که همه می‌گویند در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

فتحی تاکید کرد: آن از بازی با فولاد در تهران که به خاطر وقت اضافه گل خوردیم  و 2 امتیاز از دست دادیم، آن هم از اتفاقات بازی با نفت که منجر به اخراج اسماعیلی شد و این هم از اتفاقات بازی با ذوب‌آهن. حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم. اصلا فدراسیون بگوید ما در مورد داوری چه بگوییم و چه کاری انجام دهیم؟

وی ادامه داد: مطمئنا روز شنبه از تیم داوری بازی با ذوب‌آهن هم شکایت خواهم کرد، اگر چه این همه شکایت و اعتراض کردیم ولی مگر فایده ای داشته است؟ ما نامه اعتراض خود را روز شنبه اول وقت به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص اینکه آیا دفاعیات بازیکنانی مثل یزدانی و غلامی و .... برای شهرآورد 90 را به فدراسیون ارسال کرده اند یا خیر گفت: بله این اتفاق روز چهارشنبه رخ داد. ما دفاعیات خود را به صورت مکتوب ارسال کردیم و امیدواریم تمام این دفاعیت مورد لحاظ قرار بگیرد.

فتحی در پایان در خصوص اینکه چرا رای سوپر جام سال قبل اعلام نمی‌شود گفت: واقعا خود ما هم نمی‌دانیم.ظاهرا اعلام رای و رسیدگی به این پرونده فرایند خاصی دارد که تاکنون اعلام نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان