//
کدخبر: ۲۰۹۰۸۵ //

ماجدی:نه قراری بر برکناری فتحی هست، نه من گزینه جانشینی او هستم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر این که هواداران به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند گفت: من کاندیدای مدیرعاملی استقلال نیستم.

ماجدی:نه قراری بر برکناری فتحی هست، نه من گزینه جانشینی او هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

آنچه پیرامون استقلال در این روزها زیاد است، شایعات و اخباری است که عمده آنها از طریق فضای مجازی به خورد افکار عمومی داده می شود. یکی از این شایعات، برکناری امیرحسین فتحی از مدیریت استقلال و جانشینی میرشاد ماجدی به جای وی است.

در همین رابطه میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: خیلی دوست دارم بدانم منشاء این اخبار بی اساس که جز صدمه، برای استقلال سود دیگری ندارد، کیست و کجاست و این افراد با چه هدفی به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: نه فعلا قراری بر برکناری امیر حسین فتحی هست، نه بنده گزینه جانشینی او هستم و نه من دشمن استراماچونی هستم. استراماچونی، فتحی، ماجدی و دیگران همه در استقلال یک هدف دارند و آن موفقیت استقلال است.

ماجدی بیان داشت: برخی‌ها از هیات مدیره تصور درستی ندارند و با شرح وظایف آن آشنا نیستند و فکر می‌کنند اعضای هیات مدیره مثل مدیر و معاونین باید ۲۴ ساعته در باشگاه باشند و در ریز کارها مداخله کنند. در حالی که اینطور نیست اعضای هیات مدیره در جلساتی دوره‌ای که دارند تنها سیاست گذار باشگاه هستند و همه امور اجرایی در دست مدیرعامل است.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعضی ها خط می دهند که در فضای مجازی بزنند منِ ماجدی دشمن استراماچونی و هوادار یک مربی خاص هستم. تاکید می کنم من نه دشمن استقلال هستم و نه دشمن استراماچونی. دشمن استقلال همان هایی هستند که این شایعه‌ها را ترویج می‌دهند تا به استقلال ضربه بزنند.

عضو هیات مدیره آبی پوشان تصریح کرد: هواداران استقلال باید هوشیار باشند و به این شایعات توجه نکنند و آن را ترویج ندهند. تیم ما این روزها به اندازه کافی مشکل دارد و هواداران نباید با حمایت از این شایعه پراکنان در فضای مجازی که دشمن قطعی استقلال هستند و قصد لطمه زدن به این تیم دارند، از آنها حمایت کرده و آب به آسیاب دشمن بریزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان