//
کدخبر: ۲۱۶۱۱۰ //

منصوریان: آقای حیدری بر روند بازی مسلط بود/ بازیکنانم جانانه بازی کردند

سرمربی ذوب آهن می‌گوید نتیجه تساوی تیمش مقابل استقلال حاصل بی‌دقتی بازیکنانش در بازی است.

منصوریان: آقای حیدری بر روند بازی مسلط بود/ بازیکنانم جانانه بازی کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال در نسشیت خبری اظهار کرد: از عملکرد تاکتیکی تیمم راضی هستم. کلمه بدشانسی را به کار نمی‌برم. بی‌دقتی از خود ما شروع می‌شود و  به بازیکن جوان منتقل می‌شود. باید بیش از این کار کنیم. از عملکرد فنی بازیکنانم لذت بردم و کیف کردم. با توجه به اینکه دیروز هم گفتم دو تیم به برد احتیاج دارند و علاقه نداریم تیمی سه امتیاز را کسب کند، تفکرات دو  سرمربی ایجاب کرد که بازی زیبایی را ببینم. ما حدود ۱۵ کرنر را در این دیدار زدیم.

وی ادامه داد: اگر یک بر صفر جلو می‌افتادیم، روند بازی به لحاظ روحی و روانی و عقبه استقلال در داربی، به نفع ما می‌شد.

سرمربی ذوب آهن گفت: معلوم است که در سه ، چهار ماه اخیر روی استقلال کار شده است. می‌دانستیم اگر به استقلال فشار بیاید تاکتیک خودش را عوض می‌کند. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. دوست داشتم گل سوم را در این بازی می‌زدیم. بازیکنانم جانانه بازی کردند.

منصوریان با اشاره به ملحق شدن بازیکنان سرباز به این تیم، افزود: خوشحالی من به خاطر سربازان است و به خاطر خلعتبری خوشحالم. او می‌تواند جریان تیم ما را عوض کند. روی تعویض ها موفق بودیم. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی‌پور و پهلوان بین‌المللی هستند.

وی گفت: ما این بازیکنان را ۱۰ روز داشتیم و به آسیا رفتند. مجددا به پادگان رفتند و اکنون برگشتند. ترس ما از این بود که بازیکن ظرف دو ماه، دو بار بدنسازی کند و مصدوم شود. روی پهلوان استرس بیشتری داشتیم چون زمان کمتری را بازی کرده بود. اگر شرایط بدنی آن‌ها بهتر شود، می‌توانیم با این سه بازیکن سرباز و خلعتبری حرف برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه نباختن ابزار مهمی برای انرژی دادن به بازیکنانش است، گفت: پیروزی مهمتر از هر چیزی است. باید روند ما اینطور باشد که جوان‌ها و باتجربه‌ها به تیم ملحق شوند و راه سال گذشته را طی کنیم. روزهای سخت را سال گذشته سپری کردیم. دوست نداریم امسال نیم‌فصل وال را از دست بدهیم. تجربه نشان داده نیم‌فصل اول همیشه از دست ذوب آهن رفته است. ما هر روز ساعت ۹ صبح به باشگاه می‌رویم و دلایل را جست‌وجو می‌کنیم چرا که در نهایت به فوتبال زیبا هیچ چیزی نمی‌دهند.

منصوریان با اشاره به شناخت دو تیم از تاکتیک همدیگر، ادامه داد: ما اعتقاد داشتیم که باید با فشار بالا بازی کنیم. استقلال همیشه شکل ۲-۵-۳ به خود می‌گیرد. اگر بازی با سایپا و صنعت نفت آبادان منجر به برد می‌شد، در این دیدار با آرامش بهتری شروع می‌کردیم. به هیچ عنوان از فاز دفاعی خوشم نمی‌آید و دوست دارم از فاز بالا شروع به فشار کنیم.

او خاطرنشان کرد: هنوز نتوانستیم در دیداری یک گل پیش بیافتیم. اگر بتوانیم گل نخست را بزنیم، حریف مقابل شکل بازی ما دوام نمی‌آورد.

منصوریان یادآور شد: من ۱۰ سال روی نیمکت نشستم و مقابل استقلال از جایم بلند نمی‌شدم. دیروز به این نتیجه رسیدم که نشستن من روی نیمکت اطمینان را از تیمم می‌گیرد. دوست دارم کسی از من توقع داشته باشد. من تمام عمرم را مدیون استقلال هستم اما عقب نشینی نمی‌کنم چرا که از این تیم یاد گرفتم عقب نشنین نکنم. با این حال از رنگ سبز لذت بردم. دوست ندارم بازیکنم بگوید اگر لب خط بودی، بازی را می‌بردیم. سال گذشته یک بازیکن اصفهانی به من این حرف را زد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: دوست ندارم وقتی به صورت پسرم نگاه می‌کنم پا پس بکشم. با این حال قاعده احترام من پابرجاست. امروز هم لباسم خیس عرق بود.انگار من هم در جریان بازی هستم. می‌طلبد من هم همانند این خانواده پیش بروم. درباره تیم رقیب هم صحبت نمی‌کنم.

او تاکید کرد: ما به حمایت مدریت محترم کارخانه و هیات مدیره نیاز داریم چرا که تیم خیلی گرانی نیستیم که ۵۰ میلیارد هزینه کرده باشیم. بودجه ما معلوم است. ۲۵ تیم در ۱۵ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند. ما باید دست به دست هم جلو برویم و مانند زنجیر و کلاف به هم گره خوردیم. اگر در این مسیر به موقع حمایت شویم، به جرات می‌توانم بگویم از تیم نفت هم بهتر می‌شویم.

منصوریان خاطرنشان کرد: دغدغه تیم را ندارم چرا که کیفیت تیمم بالا است و بهترین تمرینات را انجام می‌دهیم.

او با بیان اینکه تاکنون از باشگاه دریافتی نداشته است، گفت: من از پارسال پولی نگرفتم. مطالبات ذوب آهن دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. همانطور که حدادی‌فر می‌گوید هیچ کسی از ما طلبکار ندارد.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد بیژن حیدری گفت: شکل داوری یک برخی از داوران مشخص است چرا که استعداد خوبی هستند. آقای حیدری پزشک و تحصیل کرده است و شرایط فیزیکی خوبی دارد. سه، چهار داور ما هم نیستند. نمی‌دانم کجا رفتند و مدت‌هاست که نیستند. خورشیدی، کرمانشاهی و ... را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: امروز آقای حیدری بر روند بازی مسلط بود. او تا حدودی شبیه فغانی است و فوق‌العاده بی‌رحم است. ما دغدغه‌ای از نظر داوری نداشتیم. من صحنه‌های آهسته را ندیدم و بهتر است درباره داوری نظری ندهم. شما هیچ موقع اجازه ندارید در آسیا درباره داوری صحبت کنید. وقتی بازی تمام می‌شود، همه ملت ایران کارشناس می‌شوند. آن‌ها هم خانواده دارند و بیرون می‌روند. نباید شرایط را برای آن ها سخت کنیم.

منصوریان درباره جرائم مالی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باید در این زمینه بازنگری شود. ما بعد از مدت‌ها دانستیم که نباید در نشست خبری درباره داوری صحبت کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا حرکت تهدیدآمیز بازیکن ما علیه داور را پنج هزار دلار جریمه کردند.

سرمربی ذوب آهن با تبریک به کمیته انضباطی گفت: از حسن‌زاده می‌خواهم عقب نشینی نکنند. به رنگ سبز، زرد، آبی و قرمز اهمیت ندهند. اگر قرار است کسی سوت را از داور بگیرد، همه را فرابخوانند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان