//
کدخبر: ۲۱۶۰۰۷ //

بازیکنی که ۲ سال آخر هم قاچاقی در استقلال ماند

استقلال مشکل زیاد دارد و تردیدی نیست که ضربات جانبی زیادی هم به این تیم وارد می‌شود.

بازیکنی که 2 سال آخر هم قاچاقی  در استقلال ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

حتی شاید پشت پرده و به قول خود دوستان «مافیا» هم به نوعی در ناکامی‌های دنباله‌دار آبی‌پوشان دخیل بوده باشد، اما اینکه دیگر یکی مثل خسرو حیدری هم خداحافظی‌اش با فوتبال را به همین مسایل ربط بدهد، رسما خنده‌دار است. بسیاری از منتقدان و حتی هواداران استقلال عقیده دارند خسرو دو سال آخر فوتبالش را هم را «قاچاقی» در استقلال ماند، وگرنه از نظر فنی مدتها قبل بازنشسته شده بود. وقتی آخرین بار قرارداد او با استقلال به مدت سه سال تمدید شد، بسیاری از منتقدان به این موضوع اعتراض کردند و گذر زمان نشان داد این انتقادها اصلا بیراه نبوده است. آن زمان حتی زمزمه‌های عجیبی هم به گوش می‌رسید در مورد اینکه فقط به این دلیل با خسرو تمدید کرده‌اند تا او امید ابراهیمی یعنی باجناقش را در استقلال نگه دارد!

حتی بدون باور کردن این شایعات هم خسرو خیلی وقت بود که چیزی برای عرضه نداشت. او سال آخر فقط 8 بازی لیگی برای استقلال انجام داد و سال قبلش این آمار، تنها 16 بازی بود. البته خیلی پیش از اینها هم تماشاگران تیفوسی استقلال از مصدومیت‌های گاه و بیگاه و ناتوانی فنی و کیفی حیدری به ستوه آمده بودند؛ آنقدر که نصاویر مشاجره‌اش با تماشاگران در حاشیه یکی از بازی‌های استقلال حسابی پربازدید شد و البته فیلمی هم وجود دارد که نشان می‌دهد تماشاگران این تیم دسته‌گل پرتاب شده از سوی خسرو را به سمت خود او برمی‌گردانند.

با این تفاسیر، یکی مثل خسرو واقعا چطور می‌تواند از خداحافظی به خاطر مافیا حرف بزند؟ یعنی اگر مافیا نبود، او امسال هم قراردادش را تمدید می‌کرد و به پاس نشستن بی‌ثمر روی نیمکت، دو میلیارد پول بی‌زبان می‌گرفت؟ کاش همه چیز را تا این حد «لوث» نکنیم. این آب گل‌آلود شاید برای ماهیگیری جان بدهد، اما همه مردم هم اینقدر که خسرو فکر می‌کند فراموشکار نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان