//
کدخبر: ۱۹۱۷۰۴ //

خداحافظی خسرو حیدری هوشمندانه بود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: خسرو حیدری در اقدامی هوشمندانه و خیلی به موقع از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد تا این افتخار با پیراهن استقلال نصیب او شود.

خداحافظی خسرو حیدری هوشمندانه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

ایوب اصغرخانی اظهار داشت: در دنیای قهرمانی برای بازیکنان کمی اتفاق می افتد که توفیق داشته باشند فوتبال را با پیراهن تیم محبوبشان کنار بگذارند. خداحافظی با پیراهن تیمی که عمر فوتبالت را در آن سپری کرده ای واقعاً توفیق می خواهد.

وی اضافه کرد: در سالهای اخیر تنها دو بازیکن بزرگ مثل منصوریان و فرهاد مجیدی توانسته بودند با پیراهن استقلال خداحافظی کنند و خسرو حیدری با تصمیمی که گرفت سومین بازیکن بزرگ استقلال شد که این توفیق شامل حالش شد.

اصغرخانی تصریح کرد: در گذشته بازیکنان بزرگی در تیم استقلال توپ می زدند که در سنین بالا جایی برای بازی در این تیم نداشتند اما ترجیح دادند فوتبال را در تیم های دیگری دنبال کنند و این موضوع باعث شد آنها توفیق خداحافظی با پیراهن استقلال نصیبشان نشود اما حیدری تصمیم گرفت به جای اینکه یکی دو سال دیگر در تیم های دیگری بازی کند و پول آن را بگیرد با دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و افتخار خداحافظی با پیراهن استقلال نصیبش شود.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه با اشاره به انتخاب سرمربی برای این تیم بیان داشت: ما در دل باشگاه نیستیم و نمی دانیم مدیران چه اندیشیده اند و چه مصلحتی برای تیمشان در نظر گرفته اند. به عنوان پیشکسوت باشگاه پیش فرض ما حمایت از تصمیم مدیریت است و قبل از انتخاب سرمربی و دیدن عملکردش در این خصوص قضاوت نخواهیم کرد. شاید بهتر باشد سایر کارشناسان نیز اجازه بدهند تا باشگاه در آرامش انتخابش را انجام دهد. قطعاً آقای فتحی و همکارانش آنقدر تجربه دارند که در شرایط موجود بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان