//
کدخبر: ۲۱۵۷۷۸ //

بحران مصدومیت در بین مدعیان لالیگا؛ رئال در صدر

تیم رئال مادرید طی 13 ماه گذشته 61 مصدوم داشته است. موضوعی که تاثیر زیادی نیز در نتایج ضعیف سال گذشته این تیم داشته است.

 بحران مصدومیت در بین مدعیان لالیگا؛ رئال در صدر
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل جدید برای رئال مادرید بسیار تلخ آغاز شد و این تیم در تور پیش فصل در امریکا با مصدومیت مارکو آسنسیو مواجه شد. مصدومیتی که باعث شد فصل برای این ستاره اسپانیایی خیلی زود به پایان برسد. با این وجود این مصدومیت آخرین بدشانسی زیدان و تیمش نبود و با شروع فصل نیز تعداد زیادی از بازیکنان این تیم مدتی را به علت مصدومیت غایب بوده اند. تیبوکورتوا، لوکامودریچ، ایسکو، ادن هازارد،رودریگو،فرلان مندی و لوکا یوویچ از ابتدای فصل تا کنون دچار مصدومیت شده اند. اتفاقی که باعث شده تیم زیدان نتواند هیچ وقت با یک رئال مادرید کامل پا به رقابت های فصل جدید بگذارد.

همچنین این مشکل برای رئال مادرید تنها محدود به ماه های اخیر نمی شود و این تیم طی 13 ماه اخیر با 61 مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. کهکشانی ها طی این مدت بیشترین ضربه را از مصدومیت سرخیو راموس و کاسمیرو خورده اند و در بازی هایی که این دو نفر حضور نداشتند نتوانسته اند نتایج خوبی را کسب کنند.

به جز رئال مادرید دو غول دیگر لالیگا نیز وضعیت مناسبی از نظر تعداد مصدومان نداشته اند.

اتلتیکو مادرید طی 13 ماه گذشته 59 مصدوم داشته است. شاگردان سیمئونه طی این مدت بیشترین ضربه را از مصدومیت کوکه و آنتوان گریزمان،بازیکنی که تابستان امسال به بارسلونا پیوست، خورده اند.

بارسلونا اما از این نظر وضعیت نسبتا بهتری در مقایسه با دو رقیب خود داشته و طی 13 ماه گذشته 41 مصدومیت برای بازیکنان مختلفش پیش آمده است. آبی اناری ها هم بیشترین ضربه را در این مدت از نبود لیونل مسی و لوئیس سوارز دو مهاجم خود خورده اند و در عدم حضور این دو کم تر موفق عمل کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان