//
کدخبر: ۲۱۵۲۵۳ //

بازی خوبی را در دربی ۹۰ شاهد نبودیم!

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در داربی ۹۰ دو تیم فقط ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کردند.

بازی خوبی را در دربی 90 شاهد نبودیم!

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره داربی ۹۰ اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم چون از نظر فنی دو تیم کار خاصی انجام ندادند. بیش‌تر تمرکز دو تیم در میانه میدان بودند که به همین خاطر شاهد درگیری بیش‌تری بین بازیکنان بودیم. در طول بازی بارها بین بازیکنان در میانه زمین درگیری دیدیم و بیش‌تر توپ در این قسمت از زمین بود. در طول ۹۰ دقیقه ما اصلا حرکات ترکیبی و کارهای تاکتیکی و ارسال‌های بلند به عمق دفاع را ندیدم. پرسپولیس روی یک صحنه توانست گل بزند این درحالی است که استقلالی‌ها نتوانستند از پنالتی که به دست آورده‌اند استفاده کنند.

او افزود: بازی آن‌قدر درگیری داشت که فکر می‌کنم در طول ۹۰ دقیقه فقط ۱۰ دقیقه فوتبال تماشا کردیم. بازیکنان با استرس بالا بازی را پیگیری می‌کردند که این موضوع در بروز درگیری‌ها بی تاثیر نبود. وقتی هم درگیری در بازی باشد، بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند خوب فکر کند و تصمیمات درستی در طول بازی بگیرد. وقتی استقلال پنالتی‌اش را از دست داد، استرس بازیکنان این تیم بیش‌تر شد. کلا وقتی در این‌گونه بازی‌ها تیمی پنالتی از دست می‌دهد، فشار روی بازیکنان بیش‌تر می‌شود.

محمدخانی درباره عملکرد جونیور براندائو هم گفت: از زمانی که این بازیکن آمده، ما چیزی از او ندیده‌ایم. بازیکنان برزیلی معمولا به دیریبل‌های خود معرف هستند اما ما از این بازیکن برزیلی هیچ دیریبلی ندیدیم. او حتی بین مدافعان حریف حرکت نمی‌کند که نظم دفاعی آن‌ها را برهم بزند.

وی هم‌چنین درباره این که انصاری‌فرد گفته بود باشگاه استقلال بلیتی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نداده هم گفت: در این بازی استقلال میزبان بود و باید به باشگاه پرسپولیس تعدادی بلیت می‌داد تا آن‌ها بتوانند این بلیت‌ها را به بازیکنان‌شان بدهند و تعدادی هم به پیشکسوتان داده شود. من این کار را بی‌احترامی به پیشکسوتان پرسپولیس می‌دانم؛ کسانی که سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌اند اما نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند تا بازی تیم‌شان را ببینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان