//
کدخبر: ۲۱۴۹۷۲ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در تجربه اولین دربی خود باید دید تیمش را با چه نفراتی روانه جدال با استقلال خواهد کرد.

 ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و شش امتیازی شدن در پایان هفته سوم، اکنون در شرایطی پا به جدال دربی خواهد گذاشت که سه مهره خود را در این جدال به همراه نخواهد داشت.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نخواهند کرد و باید دید سرمربی آرژانتینی سرخپوشان چه ایده‌ای برابر تفکرات نیمکت ایتالیایی حریف خواهد داشت.

بیرو آماده جدال بزرگ

علیرغم دو کلین شیتی که بوژیدار در کارنامه خود طی دو دیداری که این فصل به میدان رفته، ثبت کرده اما بعید است که کالدرون از نام بیرانوند عبور کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که جشن تولد خود را در اردوی پیش از دربی برگزار کرده، اکنون انگیزه زیادی دارد تا فصل پر ماجرای خود را تغییر دهد. او در دو بازی از سه بازی این فصل محروم بود و در تک دیداری که برابر تراکتور به میدان رفت با شکست زمین را ترک کرد تا اکنون انگیزه زیادی داشته باشد و نشان دهد که جوایز فردی فصل گذشته‌اش بی دلیل نبوده و از روزهای اوجش فاصله ندارد. درخشش بیرانوند در این بازی مطمئنا بیشتر مسیر موفقیت این تیم را مشخص خواهد کرد و باید دید او در چه شرایط روحی و فنی پا به این بازی خواهد گذاشت.

زوج دفاعی پر استرس در دربی

هرچند کنعانی‌زادگان در دیدار قبلی مقابل نفت آبادان موفق به گلزنی برای این تیم شد اما اعتماد بیشتر هواداران این تیم به کاپیتان شماره ۴ است. با این حال سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت غایب این دربی است تا مدافع ملی‌پوش جوان شانس دوباره‌ای پیدا کند و در کنار شجاع اولین دربی خود را تجربه کند. خلیل‌زاده نیز که فصل را باروحیه و نمایش موفقی دنبال کرده بود، به دلیل مصدومیت سه تمرین تیمش پیش از دربی را از دست داد ولی همچنان در بین بازیکنان کنونی خط دفاعی قابل اعتمادترین و باتجربه‌ترین آنها محسوب می‌‌شود.

انصاری - شیری؛ چپ و راست دفاعی‌تر شد

کالدرون احتمالا به دو عنصر دفاعی تیمش در دو سمت چپ و راست در دربی دست نزند و باز به محمد انصاری و مهدی شیری فرصت حضور در ترکیب را بدهد. محمد نادری احتمالا به دلیل خصوصیات تهاجمی بیشتر در دربی نیمکت‌نشین شود و سرمربی آرژانتینی به وینگرهایش اختیار عمل بیشتری دهد.

فرماندهی نوراللهی

خط میانی پرسپولیس احتمالا در این بازی با رهبری احمد نوراللهی شکل گیرد. بازیکنی که آخرین گل دربی را به نام پرسپولیس کرده و اکنون با بازوبند کاپیتانی انگیزه بیشتری برابر حریف خواهد داشت. وحید امیری، مهدی ترابی و سیامک نعمتی سه بازیکن دیگر این خط خواهند بود و با عنصر دوندگی، قدرت تکنیکی و شوت‌زنی و البته بازی‌سازی به دنبال موفقیت سرخپوشان برابر حریف خواهند بود.

علیپور - جونیور؛ به دنبال پاگشا

دو مهاجم پرسپولیس هنوز موفق به ثبت گل در این فصل نشده‌اند تا خط حمله این تیم روزهای بحران را دنبال کند. گلزنی در دربی اما می‌تواند پایان ناکامی و هجمه علیه دو مهاجم این تیم محسوب شود. علیپور که طی دو فصل اخیر برترین گلزن پرسپولیس بود، با سابقه دو بار گلزنی برابر استقلال به خوبی از لذت آن آگاه است و جونیور نیز نمی‌خواهد بیش از این اعتماد کالدرون را از خود دور کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند

شجاع خلیل‌زاده

احمد نوراللهی

مهدی شیری

سیامک نعمتی

محمد انصاری

محمد کنعانی‌زادگان

وحید امیری

علی علیپور

جونیور براندائو

مهدی ترابی

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در استادیوم آزادی و با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان