//
کدخبر: ۲۱۴۹۰۳ //

برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد

مدافع پیشین استقلال گفت: برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد و بازیکنان استقلال باید طوری بازی کنند که دل طرفدارانشان شاد شود.

 برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد
به گزارش فرتاک نیوز،

حنیف عمران‌زاده در خصوص دربی ۹۰ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از رفتن برانکو که چند سالی در ایران نتیجه گرفت، یک مربی باتجربه به نام کالدرون را استخدام کرده است. یکی از نکات مثبت این تیم برای فصل جاری این است که شاکله اصلی تیمش را حفظ کرده است. بازیکنان این تیم، ملی‌پوش و خوب هستند و در سه هفته اول هم امتیازات خوبی را کسب کردند.

 وی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات، ۱۴، ۱۵ بازیکنش را از دست داد و اگر این نفرات بخواهند به هماهنگی برسند، کمی زمان می‌برد و شما دیدید که در این سه هفته این ناهماهنگی کاملاً نمایان بود. البته استقلال یک مربی کاربلد به نام استراماچونی دارد که هم دیسیپلین دارد و هم نظم، در کل می‌شود به این استقلال با این مربی امیدوار بود.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که برگ برنده دربی در اختیار کدام مربی است، گفت: برگ برنده در زمین مشخص می‌شود، به خصوص بازیکنان باتجربه.

عمران‌زاده در خصوص اینکه استقلال شرایط خوبی نسبت به حریفش ندارد، گفت: برای چنین بازی‌ای این حرف معنی ندارد. در خیلی از بازی‌های قبل اتفاق افتاده که یک تیم در صدر جدول حضور داشته، اما دربی را واگذار کرده است. این بازی با همه مسابقات فرق دارد و برای هواداران خیلی مهم است. نتیجه بازی نه به گذشته ربطی دارد و نه به آینده.

وی در خصوص اینکه توصیه‌اش به بازیکنان استقلال چیست، گفت: توصیه من این است که به حواشی بازی کاری نداشته باشند، آن‌ها از دقیقه یک تا نود تمرکز داشته باشند تا بتوانند بازی خوبی ارائه کنند. این بازی برای هواداران ما خیلی مهم است، هر چند که مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز بیشتر ندارد. برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد. من از آن‌ها می‌خواهم طوری بازی کنند که چه آن‌هایی که در خانه هستند و چه آن‌هایی که در ورزشگاه، دلشان بعد از پایان بازی شاد باشد.

عمران‌زاده در پایان در خصوص اینکه چند روز پیش مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد، گفت: بعد از اتفاقاتی که برای من رخ داد و فتحی مدیرعامل باشگاه یک ریال هم به من پرداخت نکرد، از طریق سازمان لیگ پیگیر مطالباتم شدم که بعد از یک‌سال گذشتن از توافقم، هفته پیش میرشاد ماجدی با من تماس گرفت و از من خواست که در جلسه شرکت کنم. باز هم مثل همیشه که کفگیر به ته دیگ می‌رسد، بدون گرفتن یک ریال پول و البته با دادن دو فقره چک توسط کامران منزوی که هم استقلالی است و هم فوتبالی، طلبم را دریافت کردم که البته این چک‌ها به تاریخ ماه آینده است، فقط امیدوارم که این چک پاس شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان