//
کدخبر: ۲۱۴۳۹۹ //
در مصاحبه با لاسستا

خامس: از شکست مقابل پی اس جی درام نسازید

خامس رودریگز علی رغم شکست 3-0 رئال در زمین پی اس جی به آینده رئال خوشبین است.

خامس: از شکست مقابل پی اس جی درام نسازید
به گزارش فرتاک نیوز،

شروع رئال در لیگ قهرمانان فصل جاری دور از انتظار بود. کهکشانی ها در زمین پی اس جی نه تنها 3-0 باختند که هرگز نتوانستند پایاپای رقیب خود مبارزه کنند و به نوعی تسلیم محض بودند. انتقادات حالا از رئال و زیدان اوج گرفته و خیلی ها نسبت به آینده این تیم بدبین شده اند.

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال که شب گذشته از ابتدا در میدان بود به لاسستا گفت:« بازی بدی بود و همان بهتر که در شروع فصل این اتفاق افتاد و نه دیرتر. الان زمانی برای توجیه این شکست نیست بلکه باید از این اتفاق درس گرفت و قبول کرد که گاهی در فوتبال چنین شکست هایی اجتناب ناپذیر است. هر روز می توان در فوتبال چیزهای جدیدی یاد گرفت و نباید از این شکست یک درام ساخت. شب، شب ما نبود وهمه بد بازی کردیم. باید از این شکست درس گرفت.

ما تیم خوبی در اختیار داریم و برابر پی اس جی چند غایب بزرگ هم داشتیم ولی به خودمان ایمان داریم و همچنین به سرمربی مان. باید این شکست را فراموش کرده و به بازی با سویا فکر کنیم.»

شایعات جدایی در تابستان و ارتباط با زیدان:« فکر می کنم خیلی ها مطلع بودند که هدف من ماندن در رئال است. می خواستم بمانم و معتقدم با اعتماد زیدان می توانم فصل خوبی را پشت سر بگذارم. در حال حاضر سرمربی به من اطمینان دارد و شرایطم از هر نظر خوب است. برخی فکر می کنند رابطه ام با زیدان خوب نیست ولی اینطور نیست. من هیچ مشکلی با سرمربی ندارم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان