//
کدخبر: ۲۱۴۰۹۰ //

تنها ۵۷ هزار بلیت برای داربی فروخته می شود

مدیر سامانه بلیت‌فروشی ورزشگاه‌های کشور از فروش ۵۷ هزار بلیت برای بازی داربی خبر داد.

تنها ۵۷ هزار بلیت برای داربی فروخته می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت‌فروشی ورزشگاه‌های کشور درباره زمان آغاز فروش بلیت الکترونیکی داربی اظهار کرد: قرار بود بلیت‌فروشی از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) آغاز شود اما چون ترتیب فروش بلیت بر اساس صندلی‌ها مشخص نبود، آغار فرآیند فروش به تاخیر افتاد. برای این که بتوانیم کنترل بهتری نسبت به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی روزی یکشنبه داشته باشیم مقرر شد که تنها ۵۷ هزار بلیت الکترونیکی برای بازی داربی فروخته شود که البته این تعداد بلیت تنها برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده و سهمیه پیش‌بینی شده برای ارگان‌ها و باشگاه‌ها از محل ۲۱ هزار صندلی مازاد در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام طبقه بلیت فروشی به طور کامل انجام خواهد شد، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده اما به نظر می‌رسد بلیت فروشی طبقه اول به طور کامل انجام شود و ۲۱ هزار صندلی مازاد، در طبقه دوم در نظر گرفته شود تا نیروی انتظامی بتواند کنترل بهتری روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس داشته باشد.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: من از تمام هواداران درخواست می‌کنم که بعد از تهیه بلیت الکترونیکی، هنگام ورود به استادیوم حتما کارت ملی یا پرینت بلیت یا بارکد بلیت خود را که در موبایل ذخیره کردند همراه داشته باشند تا مشکلی برای ورود به استادیوم نداشته باشند. ضمن این که با تصمیم نیروی انتظامی و مسئولان ورزش، قرار بر این شد تا بازرسی بدنی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از عبور از گیت انجام شود.

انتظارخیر در پایان با بیان این که هواداران برای خرید بلیت تنها باید از سامانه https://www.pin۹۰.ir استفاده کنند، اظهار کرد: مدت زمان فرآیند خرید بلیت ۱۵ دقیقه است و هر متقاضی باید در این مدت، فرآیند خرید بلیتش را تکمیل کند.

قوانین خرید اینترنتی بلیت داربی ۹۰

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان