//
کدخبر: ۲۱۳۸۶۵ //
اولویت ما جام حذفی نیست

واکنش نصرتی به قرعه‌ی بازی برابر استقلال

سرمربی گل ریحان می گوید اولویت این تیم صعود به لیگ برتر است نه جام حذفی.

واکنش نصرتی به قرعه‌ی بازی برابر استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی در مورد برخورد با استقلال در جام حذفی به ورزش سه گفت: به نظر من بدشانسی نیست. تمام تمرکز ما روی لیگ یک است و نیم نگاهی به جام حذفی داریم. امیدوارم با رشد و پیشرفت بتوانیم به هدفمان برسیم.

او ادامه داد: هدف باشگاه جام حذفی نیست. بازی های حذفی و بازی کردن برابر تیم های لیگ برتری به اعتماد به نفس بازیکنان ما کمک می کند و یکسری از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کنند این فرصت را دارند تا خودشان را نشان بدهند.

سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توان حذف استقلال را دارد یا نه هم گفت: صادقانه بگویم ما دوست داریم پیشرفت کنیم، در مسیر پیشرفت پیروزی هم هست. ما در همه بازی ها دوست داریم برنده باشیم، فرقی نمی کند استقلال باشد یا تیم دیگر ولی اولویت مان جام حذفی نیست. هدف باشگاه صعود به لیگ برتر است که امیدوارم در این مسیر موفق باشیم.

نصرتی در مورد شکست در بازی دوستانه برابر استقلال هم گفت: در آن بازی دوستانه سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و کسانی که آینده خوب در انتظارشان است بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کنند چون آنها نیاز دارند خودشان را برابر تیم های بزرگ محک بزنند. بازی خوب و با کیفیتی بود ولی ما دو گل پنالتی دریافت کردیم که یکی از آنها اصلا پنالتی نبود. یک پنالتی هم خودمان نزدیم و در کل بازی خوبی بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان