//
کدخبر: ۲۱۲۶۰۹ //

افشاگری یک پرسپولیسی از سبک مورد علاقه استراماچونی

سرمربی گل ریحان می گوید در بازی با استقلال به چند بازیکن که کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده بودند بازی داد وی گفت: استراماچونی عاشق بازی هجومی است . وبگردی

افشاگری یک پرسپولیسی از سبک مورد علاقه استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی در مورد بازی دوستانه با استقلال گفت:

    بازی خوبی بود. بالاخره ما دوست داشتیم بچه ها در شرایط بازی بمانند چون ۱۱ روز لیگ یک تعطیل است. یکسری کمتر فرصت بازی به آنها رسیده بود و یکسری از بازیکنان باید بیشتر در شرایط بازی قرار می گرفتند و من بیشتر در این بازی از آنها استفاده کردم.

او در مورد نمایش استقلال در بازی با گل ریحان هم گفت:

    من فکر کنم تفکر استراماچونی این است تیمش فوتبال روی زمین انجام بدهد و زمان می برد تفکراتش را پیاده کند و نفرات خود را بشناسد. او یکسری ها را خودش جذب نکرده است و این موضوع باعث می شود استقلال به زمان نیاز داشته باشد.

محمد نصرتی افزود:

    بازی روز یکشنبه بازی جذابی بود، موقعیت زیاد داشت ولی داور مناسب این بازی نبود و سرعت بازی نیاز به یک داور بهتر داشت.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی می تواند در زمین هایی که کیفیت مناسبی ندارند تفکرات خود را پیاده کند یا نه هم گفت:

    کیفیت زمین ها دارد بهتر می شود، ورزشگاه آزادی، نقش جهان، امام رضا، یادگارامام، فولاد شهر، بنیان دیزل و فولاد آره نا استادیوم های مجهز و خوبی هستند ولی چند زمین کیفیت خوبی ندارند که ممکن است استراماچونی نتواند تفکرات خود را در آنها پیاده کند. مربی هایی مثل استراماچونی که به ایران می آیند می توانند به سرعت پیشرفت فوتبال ایران کمک کنند.

نصرتی در پایان در مورد شرایط تیمش هم گفت:

    ما دو برد و دو تساوی بدست آورده ایم و شرایط نسبتا خوبی داریم. من پارسال در یک برهه کوتاه سرمربی موقت گل ریحان بودم ولی امسال از اول هستم. من در دوران بازیگری ام همیشه دوست داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم و در مربیگری هم همینطور است. در طول فوتبال سعی کردم از دنیزلی، برانکو و مربی های زیادی که با آنها کار کردم چیزهایی یاد بگیرم و از تیم هایی که خودم بازی کردم هم تجربیاتی بدست آوردم که سعی می کنم از همه آنها برای موفقیت گل ریحان استفاده کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان